Eggløsning etter p piller ?

P

Prøver på nr 4 ❤️

Guest
Hei, noen med erfaring på hvor raskt etter p piller man får første eggløsning? Er litt komplisert pga mannen sin jobb/mye bortreist å skulle klare å klaffe, så vil ikke slutte og risikere eggløsning kommer før han kommer hjem vet det kan være veldig individuelt, men vil gjerne høre erfaringer

Jeg sluttet i januar og måtte vente hele 54 dager på el. Håper det går bedre for deg❤️
Lykke til! :)

Jeg fikk el etter rundt 12dager etter bortfallsblødning (som kom to dager etter pilleslutt), fikk hvertfall positiv eltest (og hadde smerter) da, så går ut fra det :)

I 2015 sluttet jeg på p piller i september (husker ikke helt dato , men mener EL kom ca 14 dager etterpå ) , 10 oktober hadde jeg positiv graviditetstest :).

Før første svangerskap tok det ca 2 uker fra jeg sluttet på pillen til eggløsningen kom. Før mitt andre svangerskap kom eggløsningen så raskt at når to uker var gått og jeg lurte på om det ikke var på tide med eggløsning snart, så viste det seg at jeg allerede var gravid og måtte ha hatt eggløsning bare et par dager etter pilleslutt

I 2018 sluttet eg med p-piller siste dagen i januar. Ble gravid mars samme året. Så gikk ganske raskt her.

16-17 dager mener jeg fra pilleslutt. Jeg fikk ingen bortfallsblødning.

Back
Topp