Eggløsning etter medisinsk abort(MA)

Phis

Gift med forumet
Februarlykke 2022❄️
Junibollene 2023
Hei, alle fine:)

Lurer på deres erfaringer med første El etter medisinsk abort.
Jeg har tidligere per kun merket svake el-symptomer som litt murring en av sidene foran, el-slim og noe økt sexlyst.

Nå er jeg på dag 20 etter Cytotec(MA. Da cytotec ble tatt var jeg 9+3, embryoet døde ca 6+3) og har siste uken spent ventet på el. Er ikke lett å teste etter El heller pga svakt positive g-tester. Utfra blodprøve forrige tirsdag var hcg 205. Utfra normal halvering burde jo hcg vært ca 3,2 idag. Tar det lengre tid før det går ut av urin enn blod? Fikk bekreftet komplett abort på ultralyd én uke etter cytotec, bare så det er sagt. G-test fredag og idag ser nokså like ut. Streken kommer sakte, men sikkert etter fristen og er godt synlig etter tørking.

MEN, over til det jeg lurer på:

Har de siste dagene kjent på ubehag i korsryggen, ubehag av og til under samleie og i dag svei det litt bak niplene(dette var forsåvidt graviditetstegn hos meg forrige pp). Har også hatt to tilfeller med slim. Er det vanlig med de fysiske symptomene jeg beskriver ved el? Kan el-symptomer endres etter en slik abort? Eller er det andre ting jeg kjenner på som ettervirkninger av aborten? Det med korsryggen stresser meg litt da det er noe nytt å kjenne på. Baah, blir gal av å ikke kunne teste skikkelig etter El. Forrige pp når det klaffet var det en drøm å teste, haha. Da var det negative tester, så to og en halv dag med positive før negativ igjen.
 
.
 
Back
Topp