Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender over en god klemHei! Jeg gjennomgår nå enn MA og legen sa at det bare var å starte prøvingen når blødning hadde gitt seg, men når kan jeg forvente EL tro? Noen som har erfaringer her…?
Hei! Jeg gjennomgår nå enn MA og legen sa at det bare var å starte prøvingen når blødning hadde gitt seg, men når kan jeg forvente EL tro? Noen som har erfaringer her…?
MA er noe dritt... Gikk gjennom det i jula og tok hjemmeabort i januar. Her tok det lang tid før jeg følte at kroppen var normal. Småblødde innimellom og alt kom nok ikke ut før to sykluser etter. Vet ikke helt når jeg hadde eggløsning igjen.Hei! Jeg gjennomgår nå enn MA og legen sa at det bare var å starte prøvingen når blødning hadde gitt seg, men når kan jeg forvente EL tro? Noen som har erfaringer her…?
Kjære deg<3 MA er så fælt! Hadde det selv i mars/april(medisinsk abort 9+3, embryo 6+3).
Ang. el var det umulig å finne for min del pga hcg som tullet det til med testene. Vi kjørte på med aksjelegging annhver dag fra jeg sluttet å blø uansett, men tr kom som bestilt på dag 28(cytotec dag 1). G-testen ble negativ et par dager før tr kom, så det tok nesten 4 uker før hcg var ute.
Begynte på el-testing igjen etter den menstruasjonen og ble gravid igjen og så en bamsemums målt til 10+2 på tul i dag! Håper du ogaå er en av de som kommer kjapt i syklus og blir kjapt gravid! Her gikk det fortere enn jeg hadde tenkt!
Jeg er på slutten av en SA. Hadde litt blødning 19. og 20. juni (var da 4+4 og 4+5,). Testene ble stadig sterkere noen dager etter dette, men har spottet kontinuerlig siden. Fikk bekreftet spontanabort på UL 1. juli, og da så det ikke ut til at det var noen ny eggløsning i anmarsj, så han anslo ca. 2-4 uker til. Har nå snart spottet i 3 uker siden blødningen, så begynner å bli litt utålmodig etter å komme i gang med prøvingen igjen!
Hei! Jeg gjennomgår nå enn MA og legen sa at det bare var å starte prøvingen når blødning hadde gitt seg, men når kan jeg forvente EL tro? Noen som har erfaringer her…?