Eggløsning etter MA/SA

Berlioz

Glad i forumet
Marsboerne2017
Augustlykke 2022 ❤️
Hei! Jeg gjennomgår nå enn MA og legen sa at det bare var å starte prøvingen når blødning hadde gitt seg, men når kan jeg forvente EL tro?:wideyed: Noen som har erfaringer her…?
 
Hei! Jeg gjennomgår nå enn MA og legen sa at det bare var å starte prøvingen når blødning hadde gitt seg, men når kan jeg forvente EL tro?:wideyed: Noen som har erfaringer her…?
Sender over en god klem :Heartred
Det er litt forskjellig fra person til person og kommer også litt an på hvor langt på vei du var.
Jeg har 2 MA bak meg med forskjellig lengde, men eggløsning ble bare utsatt 3 dager begge ganger.
 
Hei! Jeg gjennomgår nå enn MA og legen sa at det bare var å starte prøvingen når blødning hadde gitt seg, men når kan jeg forvente EL tro?:wideyed: Noen som har erfaringer her…?

Så kjipt! Sender en klem ❤️ Har hatt to SA, og EL har kommet ca. på dag 17-18 om jeg regner dag 1 som dagen med hovedblødningen. Men tipper det er individuelt! Vanligvis har jeg EL på dag 13-15.

Kan være vanskelig å finne peak på EL-testene siden HCG-en også slår ut på de. Anbefaler temping i tillegg :happy:
 
Leit å høre at du har hatt en MA :(
Jeg har hatt to MA der EL kom akkurat 30 dager etter begge gangene.. mistet begge i uke 8-9..
Håper du kommer raskere i syklus :)
 
Hei! Jeg gjennomgår nå enn MA og legen sa at det bare var å starte prøvingen når blødning hadde gitt seg, men når kan jeg forvente EL tro?:wideyed: Noen som har erfaringer her…?
MA er noe dritt... Gikk gjennom det i jula og tok hjemmeabort i januar. Her tok det lang tid før jeg følte at kroppen var normal. Småblødde innimellom og alt kom nok ikke ut før to sykluser etter. Vet ikke helt når jeg hadde eggløsning igjen.
 
Kjære deg<3 MA er så fælt! Hadde det selv i mars/april(medisinsk abort 9+3, embryo 6+3).

Ang. el var det umulig å finne for min del pga hcg som tullet det til med testene. Vi kjørte på med aksjelegging annhver dag fra jeg sluttet å blø uansett, men tr kom som bestilt på dag 28(cytotec dag 1). G-testen ble negativ et par dager før tr kom, så det tok nesten 4 uker før hcg var ute.
Begynte på el-testing igjen etter den menstruasjonen og ble gravid igjen og så en bamsemums målt til 10+2 på tul i dag! Håper du ogaå er en av de som kommer kjapt i syklus og blir kjapt gravid! Her gikk det fortere enn jeg hadde tenkt!:)
 
Jeg er på slutten av en SA. Hadde litt blødning 19. og 20. juni (var da 4+4 og 4+5,). Testene ble stadig sterkere noen dager etter dette, men har spottet kontinuerlig siden. Fikk bekreftet spontanabort på UL 1. juli, og da så det ikke ut til at det var noen ny eggløsning i anmarsj, så han anslo ca. 2-4 uker til. Har nå snart spottet i 3 uker siden blødningen, så begynner å bli litt utålmodig etter å komme i gang med prøvingen igjen!
 
Kjære deg<3 MA er så fælt! Hadde det selv i mars/april(medisinsk abort 9+3, embryo 6+3).

Ang. el var det umulig å finne for min del pga hcg som tullet det til med testene. Vi kjørte på med aksjelegging annhver dag fra jeg sluttet å blø uansett, men tr kom som bestilt på dag 28(cytotec dag 1). G-testen ble negativ et par dager før tr kom, så det tok nesten 4 uker før hcg var ute.
Begynte på el-testing igjen etter den menstruasjonen og ble gravid igjen og så en bamsemums målt til 10+2 på tul i dag! Håper du ogaå er en av de som kommer kjapt i syklus og blir kjapt gravid! Her gikk det fortere enn jeg hadde tenkt!:)

Jeg tenker å gjøre som deg! Håper jeg er like heldig! :) Grattis med bamsemums:Heartred
 
Jeg er på slutten av en SA. Hadde litt blødning 19. og 20. juni (var da 4+4 og 4+5,). Testene ble stadig sterkere noen dager etter dette, men har spottet kontinuerlig siden. Fikk bekreftet spontanabort på UL 1. juli, og da så det ikke ut til at det var noen ny eggløsning i anmarsj, så han anslo ca. 2-4 uker til. Har nå snart spottet i 3 uker siden blødningen, så begynner å bli litt utålmodig etter å komme i gang med prøvingen igjen!

Håper det gir seg for deg snart :Heartred
 
Hei! Jeg gjennomgår nå enn MA og legen sa at det bare var å starte prøvingen når blødning hadde gitt seg, men når kan jeg forvente EL tro?:wideyed: Noen som har erfaringer her…?

Så trist at du mistet:Heartred hadde selv en MA i uke 9 for 3,5 uker siden og har fortsatt ingen tegn til EL. Har testet meg daglig med både graviditetstest og EL-test. Ikke vits å stole på EL-test før g-test er helt negativ. Det jeg har skjønt med MA/SA er at det er skikkelig individuelt ang. når man får EL og mens tilbake.

Jeg gjør det samme som Phis skrev over. Vi har hatt sex annenhver dag helt siden jeg sluttet å blø og håper at det klaffer uansett om jeg kanskje ikke får med meg når EL kommer. Vi kommer til å forsette med aksjelegging til TR evt. kommer. Håper på positiv g-test da:dummy:
God bedring og lykke til med å finne ut av EL.
 
Back
Topp