Eggløsning etter abort?

F96

Blir kjent med forumet
Himmelbarn
Hadde medisinsk senabort uke 13 i starten av juli, og fjernet rester med hysteroskopi 27 august. Blødd stort sett hele tiden mellom dette, med et lite opphold 2 uker etter medisinsk abort, hvor jeg trodde det var over og testet etter EL, fikk faktisk en topp, men hadde åpenbart rester, så kroppen var ikke klar. Hadde siste blødningsdag 5 sept, og har startet testing og prøving, men veldig usikker på hvordan syklus blir nå, og når jeg kan forvente EL.. ingen positive tester foreløpig.

Når fikk dere eggløsning etter abort? Evt om noen andre også har fjernet rester ganske lenge i etterkant. Og når klaffet det?
Fikk negativ g test 14 august.
 
Aldri fjernet rester . Men har tatt provosert abort to ganger . En kirurgisk og en med tablett/cytotec, har hatt to MA også med cytotec uke 9 og uke 13 ( begge gangene stoppet fosteret i uke 8. Og syklus har hvert på rett kjør som om abortene var en vanlig mens .
 
Takk for svar :Heartred Får bare vente og teste, og håpe at eggløsning kanskje skjer to uker etter siste kirurgisk abort var..
 
Aldri fjernet rester . Men har tatt provosert abort to ganger . En kirurgisk og en med tablett/cytotec, har hatt to MA også med cytotec uke 9 og uke 13 ( begge gangene stoppet fosteret i uke 8. Og syklus har hvert på rett kjør som om abortene var en vanlig mens .
Glemte å tagge :)
 
Hadde MA i vår, de fant den 10+4, stoppet 8+2, fikk vel tablettene 11+4, fant rester 5 uker etter, fjernet kurdisk en uke etter det, dette var 14.juni, test ble negativ 21.juni. Fikk pos el test 1 juli.
Hadde så to veldig korte sykluser før en normal (og ble så gravid igjen)
 
Hadde MA i vår, de fant den 10+4, stoppet 8+2, fikk vel tablettene 11+4, fant rester 5 uker etter, fjernet kurdisk en uke etter det, dette var 14.juni, test ble negativ 21.juni. Fikk pos el test 1 juli.
Hadde så to veldig korte sykluser før en normal (og ble så gravid igjen)

Takk for svar :Heartred fikk du da ikke eggløsning i de korte syklusene? Er nå 14 dager siden kirurgisk og ingen eggløsning i sikte.. og snart 10 uker siden medisinsk. Hadde jo negativt g test i august allerede så hadde håpet eggløsning skulle komme som vanlig nå som restene er borte:sad010vanskelig å ikke stresse
 
Takk for svar :Heartred fikk du da ikke eggløsning i de korte syklusene? Er nå 14 dager siden kirurgisk og ingen eggløsning i sikte.. og snart 10 uker siden medisinsk. Hadde jo negativt g test i august allerede så hadde håpet eggløsning skulle komme som vanlig nå som restene er borte:sad010vanskelig å ikke stresse
Jeg er usikker på den første, for der var temp veldig varierende, men på den andre hadde jeg både bekreftet med blodprøve (progesteron nivå) og temp.

Men, etter jeg hadde sa/kjemisk før jul hadde jeg to rare sykluser etter det og der var det ikke el, så min erfaring er at det kan krølle det litt til :/
 
Back
Topp