Eggløsning eller gravid?

M

Miee51

Guest
Jeg må bare spørre, for det her har jeg aldri opplevd …

Jeg pleier å ha litt stikking i magen når jeg har eggløsning og det er det, men denne gangen så har jeg vært så sjukt kvalm??
I hele gårkveld og på morgenen/formiddagen så lå jeg i fosterstilling. Ifølge appen «Flo» så skal jeg ha eggløsning denne uken, men nå ble jeg veldig usikker på om eggløsningen kanskje var tidligere enn antatt og at dette skjer pga graviditet? Er det vanlig??

Blir i så fall superglad hvis jeg er gravid, men er jo altfor tidlig å ta en test allerede nå haha
 
Hadde bare prøvd en test jeg :-D jeg blir kvalm ved eggløsning også, men det trenger ikke bety at det gjelder for deg! Masse lykke til <3
 
Dersom kvalmen skyldes graviditet, så vil det også si at HCG er såpass høyt at det ville slått ut på g-test. ( Eller tar jeg feil her? :think005)
Kan jo være du har blitt smittet av noe magevirus, eller har spist noe. Kvalme kan jo skyldes så mangt. Dersom du forventer el denne uken, så kan du jo ta el-tester nå fremover for å se om den kommer eller ei.
 
Dersom kvalmen skyldes graviditet, så vil det også si at HCG er såpass høyt at det ville slått ut på g-test. ( Eller tar jeg feil her? :think005)
Kan jo være du har blitt smittet av noe magevirus, eller har spist noe. Kvalme kan jo skyldes så mangt. Dersom du forventer el denne uken, så kan du jo ta el-tester nå fremover for å se om den kommer eller ei.
Jeg var faktisk hos gyn. Og han sa «ser at du har hatt eggløsning» men da jeg tok eggløsningstest så viste den negativ. Tok eggløsningstest 3 dager etterpå altså i går, når kvalmen stod på som verst. Da lyste det to streker … hmmm?? Kvalmen er bedre nå, men kjenner det litt + stikking i venstre side..
 
Jeg var faktisk hos gyn. Og han sa «ser at du har hatt eggløsning» men da jeg tok eggløsningstest så viste den negativ. Tok eggløsningstest 3 dager etterpå altså i går, når kvalmen stod på som verst. Da lyste det to streker … hmmm?? Kvalmen er bedre nå, men kjenner det litt + stikking i venstre side..
Det er alltid to streker på eltestene da. Eller mener du den var helt positiv ? Dvs teststrek minst like sterk som kontrollstrek? Tok du eltest hver dag før gynekologen? Jeg er kvalm rundt el :)
 
Hvis gyn sier du har hatt EL, og ELtestene er påvirket betydelig, så kan du prøve en GTest :)
 
Back
Topp