Eggløsning - Clearblue eggløsning med dobbel hormon

Bkno7664582

Blir kjent med forumet
hei!

Endelig kom det opp et blinkende fjes i dag, det betyr at eggløsning angivelig kommer snart og at det er høy fertilitet.

Mannen min jobber vekk, og kommer hjem lørdags kveld.. hvor ofte har dere sex fra den blinker smilefjes? Hver dag frem til maksimal fertilitet kommer? Eller Anna hver? Må kjøre et stykke for å møte han evt de neste dagene!

Gi gjerne tips ☺️☺️☺️☺️

hei!

Endelig kom det opp et blinkende fjes i dag, det betyr at eggløsning angivelig kommer snart og at det er høy fertilitet.

Mannen min jobber vekk, og kommer hjem lørdags kveld.. hvor ofte har dere sex fra den blinker smilefjes? Hver dag frem til maksimal fertilitet kommer? Eller Anna hver? Må kjøre et stykke for å møte han evt de neste dagene!

Gi gjerne tips ☺️☺️☺️☺️

Vet desverre ikke hvor lang tid det tar før det kommer på MAX fertilitet :) Men du er jo i ditt fruktbare vindu når den blinker, så jeg ville satset på annenhver dag. Når du får max, ville jeg hatt hver dag frem til 2 dagen med negativ :P

Vet desverre ikke hvor lang tid det tar før det kommer på MAX fertilitet :) Men du er jo i ditt fruktbare vindu når den blinker, så jeg ville satset på annenhver dag. Når du får max, ville jeg hatt hver dag frem til 2 dagen med negativ :p

Sånn gjør vi det :)

Hos meg blinka det ni dager før jeg fikk fast smilefjes og da kjente jeg det på meg også. Så vi hadde vel det minst annen hverdag når vi hadde blinkende smilefjes. Så det kommer jo an på kroppen din. Dere får bare kjøre på når han kommer hjem. Noen ganger slippes egget senere også. Når du får fast smilefjes så varer det
I to døgn. :-)

Back
Topp