Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går ikke på noen medisiner. Får håpe at det er fruktbarhet [emoji16]Går du på.medisiner? Kan være at fler egg sprakk, blod og eggløsning sies at du er veldig fruktbar
Uvi, er det urinveisinfeksjon?UVI?
Tørket meg først og etterpå nå ser ut som det kommer fra urin ja. Mulig det er urinveisinfeksjon da? Må man til lege da? Eller går det over av seg selv?
Tusen takk, da skal jeg få tak i dette i butikken i dag.Var kunn litt vondt / ubehagelig i går da det kom litt blod. Men plutselig helt borte i dag?!?! Merkelig... Men er det sånn en uvi er? Burde jeg ta meg en tur til legevakten? Eller går dette over av seg selv tro?Dersom det er en begynnende uvi kan man drikke mye vann med sitron og eller ta tilskudd av tranebær-kapsler for å dempe utviklingen. Men det bruker å være dersom man som sagt har begynnende uvi eller er tidlig i forløpet. Feks at man merker at man løper ofte på toalettet for å tisse og når man først tisser så tisser man lite.
Dersom du har vondt, kan du ha kommet lengre i forløpet og da bør du oppsøke lege for å finne ut om det kan ha utartet seg til nyrebekkenbetennelse
God bedring!
Takk, vært hos legen. Blærekatarr fikk jeg beskjed om at det er.Hvis det kommer blod når man tisser ville jeg ha tenkt lege. Nyrebekkenbetennelse er ingen spøk.
Så bra du dro til lege, da fikk du vel antibiotika [emoji4] god bedring[emoji256]Takk, vært hos legen. Blærekatarr fikk jeg beskjed om at det er.
Jepp det fikk jeg, en 3 dagers kur. Tusen takk.[emoji16]Så bra du dro til lege, da fikk du vel antibiotika [emoji4] god bedring[emoji256]