Eggløsning blod og vondter

missy1984

Forumet er livet
Hei

Noen som kjenner seg igjen eller har hørt om...
I kveld har jeg mens smerter faktisk 2 dager til eggløsning og rosa blod på papiret. Itillegg faktisk litt vondt å tisse.

Veldig urolig da jeg har aldri opplevd dette før. Kan det være noe galt?
Er i PP 2 nå.

Går du på.medisiner? Kan være at fler egg sprakk, blod og eggløsning sies at du er veldig fruktbar

Tørket meg først og etterpå nå ser ut som det kommer fra urin ja. Mulig det er urinveisinfeksjon da? Må man til lege da? Eller går det over av seg selv?

Tørket meg først og etterpå nå ser ut som det kommer fra urin ja. Mulig det er urinveisinfeksjon da? Må man til lege da? Eller går det over av seg selv?

Dersom det er en begynnende uvi kan man drikke mye vann med sitron og eller ta tilskudd av tranebær-kapsler for å dempe utviklingen. Men det bruker å være dersom man som sagt har begynnende uvi eller er tidlig i forløpet. Feks at man merker at man løper ofte på toalettet for å tisse og når man først tisser så tisser man lite.
Dersom du har vondt, kan du ha kommet lengre i forløpet og da bør du oppsøke lege for å finne ut om det kan ha utartet seg til nyrebekkenbetennelse :-)

God bedring!

Dersom det er en begynnende uvi kan man drikke mye vann med sitron og eller ta tilskudd av tranebær-kapsler for å dempe utviklingen. Men det bruker å være dersom man som sagt har begynnende uvi eller er tidlig i forløpet. Feks at man merker at man løper ofte på toalettet for å tisse og når man først tisser så tisser man lite.
Dersom du har vondt, kan du ha kommet lengre i forløpet og da bør du oppsøke lege for å finne ut om det kan ha utartet seg til nyrebekkenbetennelse :-)

God bedring!
Tusen takk, da skal jeg få tak i dette i butikken i dag.Var kunn litt vondt / ubehagelig i går da det kom litt blod. Men plutselig helt borte i dag?!?! Merkelig... Men er det sånn en uvi er? Burde jeg ta meg en tur til legevakten? Eller går dette over av seg selv tro?

Takk, vært hos legen. Blærekatarr fikk jeg beskjed om at det er.
Så bra du dro til lege, da fikk du vel antibiotika [emoji4] god bedring[emoji256]

Back
Topp