Eggløsning 14-17 aug-anyone ?

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Hadde selv eggløsning 16 aug!!!!! Symptomjeger deluxe!!!!! Fler enn med i dpo land som ikke er lengre en en uke?? :-)

"Prøvd siden april 2012... En BO.."

Kjenner du noe ??? Jeg kjenner absolutt noe rart i magen!!! Men vet ikke hva!!!!

Altså har vært litt kvalm, sliten og litt treg i magen og oppblåst. Blir også fortere gåen av å stå rett opp og ned. Og har kjent en del stikninger i magen, som jeg pleier å kjenne i forbindelse med EL. Men det kan jo være tusen grunner til det og kanskje bare innbilning ;) så tør ikke spekulere altfor mye. Er første PP, så skal vel litt til at det klaffer...

Du da? :)

Altså har vært litt kvalm, sliten og litt treg i magen og oppblåst. Blir også fortere gåen av å stå rett opp og ned. Og har kjent en del stikninger i magen, som jeg pleier å kjenne i forbindelse med EL. Men det kan jo være tusen grunner til det og kanskje bare innbilning ;) så tør ikke spekulere altfor mye. Er første PP, så skal vel litt til at det klaffer...

Du da? :)
Ja det kan jo være andre ting.. Har hatt mye rare greier jeg gjennom 1,5 år prøving!! Men man kan jo ikke vite :p
Jeg kjenner en ømhet i livmor, samt stikking av og til. Samt i går , 6 dpo, kjente jeg stikking i bryst, sikkert innbilt. Ellers ingenting. Vil teste i helga når jeg er 7-8 dpo. Blodprøve :-D

Back
Topp