EGGJO

Mammatilei

Elsker forumet
Er blitt omdøpt til Eggbert!!!!! hehe...samboeren min kom hjem med denne nyheten i dag. Han mente det var mye lettere å si...hehe[:D]!
Men har gitt klar beskjed om at hvis dette blir til mer enn et egg kan han ikke gå rundt å bytte navn på det 3 ganger på 2 døgn...[8D][8D]

Enda et navn[;)]

Jeg som likte EGGJO så godt[:D]

Krysser fingrene for at eggbert eller eggbertine vokse seg stor og sterk og kommer til verden rundt 1 oktober!!!

Likte EGGJO bedre jeg å...men men,,,,må få bestemme litt han i denne prosessen å!! Han smilte så bredt når Eggbert endelig var satt inn i går at jeg ble helt rørt

Det håper jeg virkelig for oss begge Kanutten80![:)]

Gå inn på denne linken å skriv inn statusen din som ruger og med test dato den 20 januar. Ser ikke at du har skrevet deg opp der.

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=8882506

OOOOPs

Du hadde vist det nå. Men ikke i stad.

Solly

Tester den 24. jeg Kanutten80. Ble anbefalt å vente i hele 3 uker, men det blir litt lenge så jeg tok midt i mellom jeg[:)].

Har ikke noe navn på egget vi da.
Det er ikke mye disse mannfolka får vært med på, så han for være navne giveren han da[:)]
Når vi skulle finne på navn til lille gull som er 16 måneder, så var det ikke lett.
Så skulle jeg blitt gravid nå, så kommer det ikke til å bli lett.

Har dere funnet noen navn til babyen som kommer rundt oktober tider[:D]
For var det ikke sånn at vi skal leve som gravide til det motsatte er bevist.

ORIGINAL: Marje83

Likte EGGJO bedre jeg å...men men,,,,må få bestemme litt han i denne prosessen å!! Han smilte så bredt når Eggbert endelig var satt inn i går at jeg ble helt rørt

Det håper jeg virkelig for oss begge Kanutten80![:)]

Stemmer det, du skal jo teste etter 3 uker, det er jo helt utrolig lenge å vente. Med lille gutt testet jeg positivt på rugedag 10. Det var ikke så lurt, pga eggløsnings sprøyta kan gi falsk positiv test, så da ventet jeg til den 14. dagen, da var den fortsatt positiv. Vi var så utrolig heldige. I Porsgrunn tester man etter 14 dager.

Tester den 24. jeg Kanutten80. Ble anbefalt å vente i hele 3 uker, men det blir litt lenge så jeg tok midt i mellom jeg[:)].

hehe..nei det er vel kanskje ikke så vanlig å ha navn på egget vil jeg tro[8D]!
Regner med at det å finne navn ikke er lett nei, men dere finner nok et fint et!

Nei vi har ikke pratet noe om det egentlig, men regner med at funderingen begynner hvis vi får en positiv test. Og da skal han nok ikke få bestemme helt alene[8D]...da skal jeg være med også!!
Jepp vi skulle jo det, men synes det er litt tidlig å tenke på det før vi får en positiv test ettersom vi ikke har sankket om det før.  Jeg har jo tenkt litt på det for meg selv, men kommer på et navn jeg har fallt veldig for.

Enig med at det er litt tidlig. Men mange som har prøvd lenge har ofte navn på lur. De har liksom ventet så lenge, å sitter da og drømmer og fantaserer.

Det er jo sant! Og har tenkt litt jeg også, men har aldri kommet over noen jeg liker veldig godt!

Åssen bivirkninger kan en forvente seg av Crinone egentlig? Har du noen erfaringer på dette?

De sier at du kan få svangerskaps liknende symtomer som ømme bryster, mens murringer også kommer den ut i klumer. Det er det ekkleste. De sa på Porsgrunn at man skulle være i bevegelse i 20 minutter etter at man har satt crinine i kjeden. Kommer det mye klumper, så må man bevege seg mer.

Når jeg hadde første forsøket hadde jeg mye mensmurringer, stikkninger i underlivet også veldig sårbar. Ble gravid.
Andre forsøket de samme symtomene. Ikke gravid.

Det er jo sant! Og har tenkt litt jeg også, men har aldri kommet over noen jeg liker veldig godt!

Åssen bivirkninger kan en forvente seg av Crinone egentlig? Har du noen erfaringer på dette?

Har laget en film fra da jeg satt inn egg i 2007 og til lille gutt ble født. Hvis du vil kan du gå inn å se den her:

http://www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=785cd2ffb827193268ebd1&skin_id=601&utm_source=otm&utm_medium=text_url

Etter 5 års prøving også på første ivf klaffet det.

Hurra for Eggbert!!!
Gleder meg til å se deg i oktober,hehe[;)]

OK...regna med at det var crinoen for jeg har en del mensmurringer og ømme bryster i tilegg til å være veldig trøtt! Vet ikke om det er pga crinonen eller noe annet jeg er trøtt! Hmm.,,,føler til tider det er mye jeg ikke har fått beskjed om, for har ikke fått beskjed om å være i bevegelse!! Men er heller ikke plaget med klumper ennå heldigvis[:)]...kommer ikke ut noen ting faktisk[8D]

ORIGINAL: Kanutten80

De sier at du kan få svangerskaps liknende symtomer som ømme bryster, mens murringer også kommer den ut i klumer. Det er det ekkleste. De sa på Porsgrunn at man skulle være i bevegelse i 20 minutter etter at man har satt crinine i kjeden. Kommer det mye klumper, så må man bevege seg mer.

Når jeg hadde første forsøket hadde jeg mye mensmurringer, stikkninger i underlivet også veldig sårbar. Ble gravid.
Andre forsøket de samme symtomene. Ikke gravid.

ORIGINAL: ella1

Hurra for Eggbert!!!
Gleder meg til å se deg i oktober,hehe[;)]

Hehe...gleder meg til å se h*n jeg også[:)][:)]!!!
Håper da bare at vi ikke forsetter å kalle h*n Eggbert[8D][8D]

ORIGINAL: *dreamer*

Hehehe, så søt han er!!![:D][:D]
Får se hvor lenge han holder seg til Eggbert da[8D]

Hehe..vi får håpe han ikke kommer hjem med et nytt navn i morgen[8D]... Da kan det fort gå i surr for denne rugemaskina her skjønner du[:D]

Back
Topp