eggevitte i urinen...

L24

Glad i forumet
Hvordan kan man se at man har eggevitte i urinen? Og hva har det å si for svangerskapet?[8|]

Det er noe av det de tester urinen for på kontroll. Du kan ikke se det selv, tror jeg.
Husker ikke hva dte betyr om du har det..... men jordmor vet....

Man ser det på urinprøvene som taes ved hver kontroll. Trur det er proteiner de ser etter, eller husker jeg helt feil?[8|] Men det kan være ett av tegnene på svangerskapsforgiftning hvis du har mye proteiner.... Har hatt 1+ de siste gangene jeg, så lenge det ikke stiger og jeg har andre tegn så tar legen det med ro...

Takker for svar ble litt bekymra da jeg så det var noe hvitt i doen etter jeg hadde tisset...

Det er nok ikke det de mener med eggehvite i urinen[;)]

Hehe ble litt redd altså. Har vært så slapp og slikt i det siste. Neste kontroll er jo ikke før i uke 28 og det er så lenge til. Så mye som kan skje før det..
Blir særlig engstelig når legen sa det kunne være tvillinger inni der..
Men har roet meg nå[;)]

Tvillinger?? Oj da... Vært til ul eller?? Vi og "frykta" tvillinger, men har vært på to ul, og de finner da bare en, så vi er egentlig bare gla til vi[:)]

Hvis du er bekymra for noe så ta kontakt med lege eller jordmor. Kan jo komme til jordmor bare for å snakke også[:)]

På ul så vi bare en men vi hadde en veldig kort ul ca 5 min. Hun så at alt var bramed en gang og at den var veldig aktiv.
Legen min tror det er mulig at det er to men han ville høre hva jordmor sa før han ville sjekke det nærmere..

Så spennende da.... Sambo er ikke trygg på at det bare er en der før den kommer ut han[:D] Blir litt "papanoid" når jeg kjenner det sparker flere steder i magen samtidig, både oppe og nede og litt på sidene....

Får si fra når de finner det ut da, hadde vel ikke klart å vente jeg trur jeg[8D]

Mamma og samboeren er overbevist om at det er to en gutt og ei jente he he
Hvist det først skulle bli to så hadde det vært morsomt med en av hver da..
Var å kikke på baby tøy i helgen og det er veldig mye fint jente tøy, men foreløpig så er det jo kun gutte tøy jeg må handle..

Egentlig er det det samme hva det er og hvor mange, så lenge de er friske når de kommer[:)] Syns det er mye fint til gutt jeg, men har vel et bitte lite ønske om jente først...Veit ikke hva det er vi da, vil ikke vite det, men måtte ta meg sammen for ikke å spørre på ul[;)] Man blir jo ganske nysgjerrig der man ligger og kikker på babyen da[:D]

He he vi hadde bestemt oss for å vite det.. og før jeg rakk og spørre så så jeg det en stor tissemann... he he dette sa jeg høyt samboeren min ble helt forskrekket og kikke på meg. Da spurte jordmor om vi skulle kikke ordentlig og da viste det seg at det ikke var noe tvil det var en GUTT!.
Jeg hadde håpet og trodd det skulle bli/var gutt fra første stund...!
Du har vel en viss følelse du og regner jeg med, en mors intuisjoner stemmer som regel[;)]

Fra dag en har jeg vært helt sikker på at det var en gutt... Vingler litt nå, er ikke helt sikker lenger, men heller mer og mer mot jente. Vil ha begge deler jeg, så er ikke så nøye egentlig[:)]

Har kjempelyst til å ha 3D ul snart, ser for meg det som en kjempeopplevelse!! De bildene jeg har sett er jo så tydelige og fine[:)] Gjøre det når terminen nærmer seg, kanskje det gjør at ventetida blir litt mindre...

Back
Topp