eggets vandring

mettel

Flørter med forumet
Lurte på hvor lang tid det befruktede egget vandrer ned til livmoren og fester seg[8|] Noen som har en viss peiling?

Kan man ta test etter ca 8 dager og den slå ut positivt tro? liker tanken på å korte ned vente tiden, klarer aldri å vente til etter IKM[8D] er en utålmodig sjel he he

Har hørt man kan det med RFSU testene, men at det ikke er sikkert. I begynnelsen testet jeg også tidlig. Men det er ikke vits, da blir man bare skuffet. Må nok vente til IKM ... Må bre smøre oss med tålmodighet

Ser vi har begge 12 dager til testing, hjalp på tålmodigheten det ja he he. Da er jeg ikke alene[:D]

Etter 28 dagers syklus har jeg bare 5 dager til testing... men ettersom jeg tror jeg kanskje hadde EL på søndag lagde jeg lenger ticker.. Skal ikke teste før om 12 dager.. Spennende dette. Har du en god følelse da??

6-7 DAGER HAR JEG LEST EN PLASS. TROR FAKTISK DET VAR HER PÅ BABYVERDEN[:)]

tror det er ca 6 dager

Syns tiden frem til testing går sent jeg også!!!! Hadde lh stigning 13 og 14 sept. Den 15 hadde jeg sikkelig el. smerter. På søndag begynte jeg å få sånne murringer neders i magen(livmorområdet). Skjønner ikke dette helt, kan jo ikke vær mensen kjenner så tidlig!?! Blir sprø av dette. Det er sikkert bare innbildning og en ønsketenkning. jeg tror det er lurt at vi som prøver skriver en liten dagbok om ting man kjenner, slipper kanskje å bli forvirret da. " Hmmm kjente jeg det slik forrige gang?" Da finner man ut hvordan det var. Håper så inderlig at det er en spire hos alle av oss, da kan vi flytte over til SVANGERSKAPET. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det og er forberedt på neg. test, er bare inne i 1 pp. Så hvis jeg er gravid nå så er vi sannelig heldige [:D] Jaja, får vel svar om noen dager. Klarer nok ikke å vente så altfor lenge etter IKM jeg nei, blir vel en test akkurat 28 dager etter siste menstruasjon.

Lykke til allesammen, håper at ventetiden vår blir kort!!!

Godnatt klem fra meg

jeg hadde også lh stigning den 14 september, bare den dagen hadde jeg da. så håper det klaffa,hehe[;)] jeg vet heller ikke hvor lenge etter IKM jeg klarer å vente før jeg tar en test. er så spent. men jeg tenker at den blir negativ! er forberedt på det!

Det kan ta opp til seks dager for egget å bli befruktet og enda seks dager for at egget skal feste seg i livmoren.
Du kan få det veldig kort og greit forklart på denne internettsiden: http://www.flickerlab.com/pregnancy/

Back
Topp