**Eggerøra**'s tenkerier *Lilling er stor og flink gutt*

Måtte visst teste siden jeg likevel skulle den veien... [8|]
Men den var også negativ...tror de lurer meg med at det i det hele tatt skal finnes en strek nr2 der, foe er bare denne ene hver gang [>:]

jaja... nei, det får bli som det blir, kanskje jeg bare har testet på feil tid, for kort mellom do-besøkene osv... [:)]
 
[:D] takker 
 
Heluuu, litt late dager på BV jeg og du i det siste , hehe. Får håpe at vi er opptatt begge to med kos og en lovende symptomjakt. Jeg er i allefall godt i gang med min jakt. Hehe. Vi skal jo ha sommer baby du vet. En flott Juni baby som skinne i kamp med sola. Hehe. Man må jjo drømme litt, ikke sant.

Vel , du får ha ei videre fin helg :)

Stor klem fra vargdama.
 
Hehe, klart vi skal [:)]

Moro med symptomjakt om man finner noe da, noe jeg overhodet ikke gjør [8|]
Har hatt litt såre br.v. men det kom for tidlig til at jeg tror det evt skulle ha noe å si, dessuten har det omtrent gitt seg nå... [8D]

Fikk litt sjokk da jeg så på "Min side" isted, "bare 4 dager til en graviditetstest kan være positiv" [:D] Men ærlig talt tror jeg at jeg skal klare å la være å teste så tidlig, ja, hvertfall hvis symptomene fortsatt glimrer med sitt fravær. Nei satser vel egentlig på test mandag hvis TR ikke er her (hvis det ikke blir et lite party fredag, da blir det test da for sikkerhets skyld [;)])

Nei, er kanskje godt for kroppen å få stabilisert seg litt etter pillebruken, så satser på et par PP til hvertfall [;)]

Ønsker alle som ser innom en fin søndag
[:)]
 
[8|] intet nytt å fortelle egentlig... Ingen tegn på noenting som helst, noe jeg er glad for dersom det ikke har klaffet og syklus er på 28dager, for da betyr det at jeg kanskje slipper unna vonde bryst før/ved TR [8D]

Men hadde jo vært litt "moro" med noen tegn da, om de bare var falske også, føler meg nemlig ikke som en prøver, og "glemmer" det ofte, tenker lite på det... Hadde ikke trodd jeg skulle være såpass avslappet med det hele, men skal kanskje være glad til...Kan godt vente noen PP med å bli utålmodig... [:)][:D]

Selv når jeg sitter her inne på BV og leser, "glemmer" jeg at jeg er en del av det hele nå, for jeg har sittet her og "sneket" flere mnd før jeg meldte meg inn [8|][:-] Plutselig kommer jeg på at jeg jo kan logge meg inn og svare på noe her inne for eksempel [:D][8|]

Nei, nå blir det middagslaging her...

Ønsker alle prøvere en nydelig uke [:)]
 
Hei og takk for besøk her hos meg [:)]

Ble ikke tid til hverken å bli spent eller teste, for tanten kom idag /igår på dag 26 [;)]

Så nå går jeg over i 2pp med friskt mot [;)][:)]

Prevensjonsslutt er spennende ja, og kjekt å få en indikasjon på at kroppen "virker" av seg selv, selv om den jo fortsatt kan fuske litt i fremtiden [:D]
 
2PP

Bare sånn i tilfelle jeg har syklus på 26 dager: [8D]
Første dag i siste menstruasjon: 26/9-07
Min fruktbare periode: 05/10-07 - 10/10-07
Eggløsningen finner sted: 08/10-07
Termin: 02/07-08



26/9 - TR
27/9 - TR...
28/9 -  [8|] spotting...
29/9 - pittelitt spotting
30/9 - tr over
1/10 -
2/10 -
3/10 -
4/10 -
5/10 -   fp
6/10 -   fp
7/10 -   fp
8/10 -   EL??
9/10 -   fp
10/10 - fp
11/10 -
12/10 -
13/10 -
14/10 -
15/10 -
16/10 -
17/10 -
18/10 -
19/10 -
20/10 -
21/10 -
22/10 -
23/10 -
24/10 -
25/10 -
26/10 -
27/10 -
28/10 -
29/10 -
30/10 -
31/10 - 
 
*V*O*N*D*T*!* [&o]
ikke vant til slike menssmerter, jeg... [&:]
 
Jaja, hive i meg noen tabletter og sove videre...
 
Må forresten bare fortelle at er om dagen var folat-pillene mine sporløst forsvunnet... [>:] Har hatt de på samme plass siden jeg kjøpte dem, men nå var de altså borte... Hadde bare en ukes tid igjen i glasset da, så dro ut og kjøpte GRAVID og omega3 istedet, men syns fortsatt det er utrolig merkelig... [&:]
 
Jepjepp, god natt [:D]
 
[:D] ja, er fornøyd med valget av vitaminer nå ja, føler meg mere "dekket" [:D]
 
Smertene gikk over en gang i løpet av dagen idag, men fytti katta det var vondt en stund altså... [:'(] Men skal nå gjennom verre ting etterhvert, håper jeg, så får vel stå han av [:D][;)]
 
 
 
hmmm...skal tro om den merkelige følelsen jeg hadde midt i forrige syklus kunne være ELsmerter... [8|] Jaaaaa, velger å tro det!! Lenge leve optimismen!! [:D][:D][:D][:D]
 
...korteste tantebesøket jeg kan huske å ha hatt... [8|]
Håper det ikke er slik at hun kommer tilbake etter en uke eller noe slikt....masse kluss med syklus må være demotiverende, ser jeg for meg... [&:]
 
Hei!! Tusen takk for hyggelige meldinger i dagboka mi [:)]
Håper virkelig spiren sitter for deg denne pp, er nok med to stykker! Jeg krysser fingrene massevis for deg også.[:)]
 
2PP

Bare sånn i tilfelle jeg har syklus på 26 dager: [8D]
Første dag i siste menstruasjon: 26/9-07
Min fruktbare periode: 05/10-07 - 10/10-07
Eggløsningen finner sted: 08/10-07
Termin: 02/07-08



Dag 1 * 26/9 - TR
Dag 2 * 27/9 - TR...
Dag 3 * 28/9 -  [8|] spotting...
Dag 4 * 29/9 - pittelitt spotting
Dag 5 * 30/9 - tr over
Dag 6 * 1/10 -
Dag 7 * 2/10 - -
Dag 8 * 3/10 -
Dag 9 * 4/10 -
Dag 10 * 5/10 -   fp [:o] Neg EL-test
Dag 11 * 6/10 -   fp [:o] Neg EL-testx2
Dag 12 * 7/10 -   fp [:o]? Neg EL-test
Dag 13 * 8/10 -   EL??
Dag 14 * 9/10 -   fp
Dag 15 * 10/10 - fp
Dag 16 * 11/10 -
Dag 17 * 12/10 -
Dag 18 * 13/10 -
Dag 19 * 14/10 -
Dag 20 * 15/10 -
Dag 21 * 16/10 -
Dag 22 * 17/10 -
Dag 23 * 18/10 -
Dag 24 * 19/10 -
Dag 25 * 20/10 -
Dag 26 * 21/10 -
Dag 27 * 22/10 - IKM...?
Dag 28 * 23/10 -
Dag 29 * 24/10 -
Dag 30 * 25/10 -
Dag 31 * 26/10 -
Dag 32 * 27/10 -
Dag 33 * 28/10 -
Dag 34 * 29/10 -
Dag 35 * 30/10 -
Dag 36 * 31/10 - 
 
ORIGINAL: enois

Hei!! Tusen takk for hyggelige meldinger i dagboka mi [:)]
Håper virkelig spiren sitter for deg denne pp, er nok med to stykker! Jeg krysser fingrene massevis for deg også.[:)]

 
Tusen takk, kjempekoselig [:)][:D]
 
ORIGINAL: Ivara

2 pp er DIN pp!
Det har jeg bestemt. Så dett!
[:D]

Og så håper jeg for din del at HVIS tanta skulle komme igjen så må a ikke gjøre så mye utav seg og være så vond. Kjipt nok med tantebesøk som det er liksom [&:]
 
Ha ei super-pruper uke! [:)]

 
Åååh, så heldig jeg er som "kjenner" hun som sitter og tar disse avgjørelsene, altså!?!??!! [:)][:)][:D]
 
Tusen takk for det, kjempekoselig [:)]
 
Ja, tanten kan gjerne komme enda altså, men trenger liksom ikke komme "with bells on" flere ganger [&:][>:][&o]
 
*klem*
 
åh, hjernen min fungerer ikke... [&o]
 
På oversikten min står det at jeg er på dag 7 idag 02/10, men tickeren min viser at det er 5 dager siden 2pp startet, og jeg plottet da inn at den startet 26/10... [8|] Klarer ikke å vri hjernen min til at dette skal stemme, lagde en ny ticker også, men den viser også 5 dager... [>:]
 
*edit* nå viser den 6 dager da...men det stemmer da heller ikke, teller den kanskje at dagen etter oppstart er 1 dag da...? ja, slik må det være...men det ble vanskelig å følge med på gitt... *inn og lage jukseticker...* [:D]
 
ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: **Eggerøra**

åh, hjernen min fungerer ikke... [&o]
 
På oversikten min står det at jeg er på dag 7 idag 02/10, men tickeren min viser at det er 5 dager siden 2pp startet, og jeg plottet da inn at den startet 26/10... [8|] Klarer ikke å vri hjernen min til at dette skal stemme, lagde en ny ticker også, men den viser også 5 dager... [>:]

*edit* nå viser den 6 dager da...men det stemmer da heller ikke, teller den kanskje at dagen etter oppstart er 1 dag da...? ja, slik må det være...men det ble vanskelig å følge med på gitt... *inn og lage jukseticker...* [:D]


[:D] men da begynner jo andre pp om 24 dager!
Tullejenta.

Ikke rart det går i ball for tickeren da. *mumle noe om september*











[:D]
 
(men hadde plottet inn riktig på tickersiden altså......) [8D]
 
ORIGINAL: Ivara

 for deg!

 
*bukker* [:D]
 
[:o] ser ikke sambo igjen før tiiidligst søndag senkveld... Håper EL er sen hvis den kommer...[8|]
Får "trøste" meg med at det jo er lite sannsynlig at syklus er på 26 dager... [8D]

Ønsker alle som ser innom en god helg [:)]


 
Back
Topp