**Eggerøra**'s tenkerier *Lilling er stor og flink gutt*

Hmm...skal si du har tatt deg friii..hehe.....nå er du på side 2 igjenn, kan jo ikke la det skje! Vi som skal skifte forum og greier snart , vi må jo ha første siden vi. hihi....Du har no hat EL, så hvordan gpr det? Mange "symptomer"? Her begynner jeg vel en ny symptomjakt på mandag kan jeg tenke meg. [:D] huff a mei , deter leenge til 2 uker...jaja.

KOs deg videre med ferie . KLem
 
Hei du , nå er de to ukene snart over!!! hehe, kom deg tilbake hit. Jeg savner deg !!! vi må jo få høre hvordan det gåt med baby planene[:D]
 
(- vargdama er ute på tur og leter etter eggerøra. Hvor er du frøken ?? hvordan går det med deg ?
 
[:D] så kooooos at du har lett etter meg da [:)] Jeg har hatt en mnd datafri, og det har faktisk vært helt ok! Men nå er min 1pp endelig igang, og hvis syklus på en eller annen fantastisk måte skulle finne på å være i rute, skal EL være rundt den 13 tror jeg...men det er jo bare spekulasjoner, kroppen min må vel få tid til å stabilisere seg og finne litt ut av ting etter pilleslutt før jeg forlanger noe som helst av den [:D][:D]
 
Men spennende å endelig bli kjent med sin egen kropp da, uten alle disse hormon-pillene [:)] 
 
Skal finne den oversikten min og legge den inn herunder nå, så bruker jeg den [:)]
 
1pp

31/08 - Første dag i pillemens
01/09 - tr
02/09 - ''
03/09 - ''
04/09 - ''
05/09 - '' (forhåpentligvis over[:D])
06/09 -  tr over  - "stikking" i livmorområdet
07/09 -
08/09 -
09/09 -  - noen stikninger i livmor-/egglederområdet
10/09 - el-test - nei, fikk ikke tatt idag, men tror uansett det er litt tidlig [;)]
                            kjennes forøvrig som tr er på vei [8|]  kan ikke forklares på annen måte...
11/09 - '' Negativ
12/09 - ''
, Negativ,  føles så stramt i livmorområdet, akkurat som jeg knyter meg, men ikke klarer å slappe av/løse opp knuten... [&:]
13/09 - '' , Negativ x2 [8|]
14/09 - 
Eggløsningen finner sted ifølge BV [8D] (i wish...[:D])
15/09 - el-test
16/09 - ''
17/09 - ''
18/09 -
19/09 -
20/09 -
21/09 -
22/09 -
23/09 -
24/09 -
25/09 -
26/09 -
27/09 -
28/09 - IKM (dersom el har vært på plass...[;)])
29/09 -

 
 
hehe...tror kroppen min har oppdaget at jeg ikke mater den med hormonpiller mer... Det stikker liksom litt i livmora, likt slik jeg noen ganger har hatt før TR [:)] 

*føre det opp i loggen så jeg ser neste syklus* [:D]
 
Huff...satt og så litt over mnd fremover, og det viser seg at hvis syklus blir stabil på 28dager, kan det gå noen mnd før det klaffer for oss, da vi begge jobber endel borte... dette var jo noe jeg var klar over kunne bli problematisk da, men så kjipt...nesten så jeg håper EL blir litt senere... [8|]
jaja, det blir nok når det er meningen [;)][:)]
 
*sliter med å få sove* [8|]


Huff...skal jo ha fest 21/22 september... den blir litt vrien å komme seg unna... [&o] er jo da en uke til IKM, så umulig å si til eller fra om noe som helst... nei, dette blir jo bare tull.... hehe...mulig vi bare må glemme hele prøvingen og bare la det stå til [:D][:D] (det er lett, sikkert[8D])
 
Hei Ivara, og takk for koselig innlegg [:)]
Det er bare å lese på infoen så mye du vil vettu [;)]

Ang fest er jeg jo klar over at egget fester seg lenge etter befruktning og ingenting går over til et evt foster før den tid, men jeg tenker kanskje mer på om det kan være med på å forhindre en evt befruktning...? [8|]
Og så irriterer det meg kanskje mer enn noe annet, siden jeg SKJELDEN drikker, og at det skulle komme akkurat nå [:D] typisk [;)][:D]

Lykke til videre i prøvingen [:)]
 
Så rart...kjennes nesten ut som tr er på vei...merkelig... [8|] kroppen er nok litt i ulage etter disse pillene ja, er sååå spent på hvordan de fremtidige syklusene blir... [:D]
 
ikke overraskende negativ el-test idag [8D]
 
Negativ el-test idag også.

Føler meg så rar i kroppen, må være hormonene som er på vei ut etter pillene... Akkurat som jeg er stram eller litt tung i livmorområdet, liksom nesten som i tr-tider... [8|]
Skal bli godt å komme i dur igjen [:)]
 
Lykke til!! Kanskje EL er rett rundt hjørnet nå [;)]
 
ORIGINAL: Krepsen78

Lykke til!! Kanskje EL er rett rundt hjørnet nå [;)]


Åh, det hadde vært topp isåfall!! [:D]

Tusen takk skal du ha [:)]

Testing i morgen...?? [:D]
 

kjipe ventetid... Er jo fullstendig klar over at EL-testene kan vise feil/ikke påvise EL i alle tilfeller, men hadde vært sååå kjekt og se de to strekene og vite at den kommer hvertfall [8|]

Jaja... Sånn går nå dagene... [:D][:D]
 
[:D] ja, sånn er det, "Håper jeg virker" liksom [:D][:D][8D]
Takktakk for at du håper for meg [:)]
 
hehe...alt man tenker på... Har sånne rare smerter nederst på magen, og det hjelp med varmepute på...og så tenker jeg plutselig; "Skal tro om dette skaper en ugunstig temperatur og forhindrer eggløsning" [8|]
Vet jeg leste ettellerannet sted en som sa at hun ofte var kald på magen, og derfor brukte å knytte et ullskjerf rundt den for å holde normal temperatur, da, for å skape best mulige forhold, men en varmepute er jo mye varmere... [8|][:D]

må le litt av meg selv altså [:D][:D]
 
[:D][:)] ja, men det viser jo bare at vi bryr oss da, velger jeg å tenke... [:D][;)]

Negativ El-test idag også (skulle hatt EL idag hvis syklus er på 28 dager), så blir spennende å se hvordan det blir, og om jeg har hatt/får snart el
[:)]
 
1pp

31/08 - Første dag i pillemens
01/09 - tr
02/09 - ''
03/09 - ''
04/09 - ''
05/09 - '' (forhåpentligvis over[:D])
06/09 -  tr over  - "stikking" i livmorområdet
07/09 - *
08/09 -
09/09 - * - noen stikninger i livmor-/egglederområdet
10/09 - el-test - nei, fikk ikke tatt idag, men tror uansett det er litt tidlig [;)]
                    kjennes forøvrig som tr er på vei [8|]  kan ikke forklares på annen måte...
11/09 - '' Negativ
12/09 - ''
*, Negativ,  føles så stramt i livmorområdet, akkurat som jeg knyter meg, men ikke klarer å slappe av/løse opp knuten... [&:]
13/09 - '' *, Negativ x2 [8|] gått tur 1t [:)]
14/09 - 
Eggløsningen finner sted ifølge BV [8D] (i wish...[:D]) Negativ el-test, gått tur 1t [:)]
15/09 - el-test Negativ *
16/09 - *** rakk ikke el-teste, så da er jeg ferdig med det for denne syklusen, prøver igjen neste [;)]
17/09 - * såre br.v. [:o]
18/09 - * '' gått tur 1t
19/09 - ''
20/09 - ''
21/09 - Trent styrke
22/09 -
23/09 - intet at rapportere [8|]
24/09 -
25/09 -
26/09 - Tr...  
27/09 -
28/09 - IKM (dersom el har vært på plass...[;)])
29/09 -

 
 
Ser dårlig ut med EL ja... ikke testet idag, da... Men velger å tro at testene er ødelagte, så det så!! [:)][:D][8D][8D][8D][8D]
Neida, visste ikke  om jeg orket å teste videre egentlig, er litt sånn at nå får det bare komme som det kommer... men kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg sikkert til å teste likevel... [8|][:D] Har dem jo, må jo bruke dem... [8|][:D][:D][:D][;)]

Godt å høre at humøret er bedre, hvertfall, og ønsker deg en fin helg [:)]
 
Back
Topp