**Eggerøra**'s tenkerier *Lilling er stor og flink gutt*

[:D][:D] scrambled eggs til fjokosst?? [:D][:D]

Tja, ikke så tungt for meg som sover til laaangt på dagen, da.. [8|][:-][:-][:-]
Hmm....det var den husvasken... neh...middag først, nå! [:)]
 
Da har jeg bestilt t-skjorte til sambo [:)][:)]
Håper han kan få den seeenest i julegave [:D][:D][:D][:D][:D]
 
hehe....nå sitter jeg og ser på barnevogner jeg da..babysyyk..hehe..hvilken vogn skal trille i 17.Mai toget mon tro..hmmm
 
[:D] ja, si det... blir spennende å se ja [;)][:)]
 
ORIGINAL: vargdama

vel vel, ingen april baby i allefall...sukk...da prøver vi på en mai baby! yeyy


Mai er en flott mnd å få baby på da, slipper fortsatt å gå høygravid på sommeren [;)][:D]
 
Ja, mai er bra!! hehe...er så spennede dette altså :) Gleder deg til begynne å prøve nå?
 
åh, gjett da!! [:D]
weeeee tickeren min har tyvstarta og gått ned til 24 dager!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]
 
[8|]











[:D] jepp [:D][:D][:D][:D][:D]
 
*F*E*R*I*E*

[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah [:D]

 
Kjeder meg, og lager meg derfor en liten oversikt over min 1pp [:)][:D] eller...slik jeg håper den blir... [:D][;)]
(får ikke tid før den starter...)

31/08 - Første dag i pillemens
01/09 - tr
02/09 - ''
03/09 - ''
04/09 - ''
05/09 - '' (forhåpentligvis over[:D])
06/09 -
07/09 -
08/09 -
09/09 -
10/09 - el-test
11/09 - ''
12/09 - ''
13/09 - ''
14/09 - 
Eggløsningen finner sted ifølge BV [8D] (i wish...[:D])
15/09 - el-test
16/09 - ''
17/09 - ''
18/09 -
19/09 -
20/09 -
21/09 -
22/09 -
23/09 -
24/09 -
25/09 -
26/09 -
27/09 -
28/09 - IKM (dersom el har vært på plass...[;)])
29/09 -
 
Åhh..gratulerer med ferie , hehe, litt seint i år? Jeg begynnte jo i går...sukk, har overtatt en eldgammel og forlatt barnehage. Kastet 10 poser med søppel på 2 dager. Nå er det bare innredning og vasking som gjennstår. Sukk...
Spesielle planer for ferien da? Bortsett fra kos [;)]

hehe, kos deg med ferie!!!!
 
Takk takk [:)] startet opp bhg du da?? moro [:)]

jepp, blir litt farting rundtomkring i ferien ja [:)]
(her kommer hemmelignemmelig inn, villikkerøpemeeeeeg[:D])
men blir borte ganske lenge, så ikke bli forundret om jeg ikke er her inne på en stund da... [;)]
 
WOW idag kom t-skjorta [:)]
Den var peeeeerfekt!!! [:D]
Åh som jeg gleder meg til å gi den til ham!! Har pakket den inn i barne-papir... "Bamse-verdens sterkeste bjørn" [:D][;)]
 
hehehe, du får kose deg med å farte rundt omkring i sommer [:)]
Jeg begynte ja..barna kommer neste uke på sånn innkjøringsfase...så denne uka er det ryding og vasking og plasering og ordning. Sukk, sååå mye å gjøre, sååå varmt og sååå lite vann [:(] jaja.....

Åh...det var den t skjorta ja...tenkte å kjøpe en sånn til min også, men jeg venter litt trur jeg, så den ikke støver ned. Hadde vært litt morro å ha på baksiden , bestemor på...hihi...hun er såå babysjuk atte
 
Koselig det da, tenker det hadde blitt favorittskjorta til bestemor [:D][;)]

Flink du er da, som ordner slik i bhg, håper dere kan få litt (masse) regn snart, så det blir litt vann [&:][:)]
 
Hei hei , i går fikk vi regn!! hurra hurra!! Så i morgen blir det rundvask , oppvask og klesvask. Trudde aldri jeg skulle bli så glad for å kunne gjøre det! hehe.

Du får ha ei koselig helg!

Stor klem fra meg
 
Nei nå synes jeg du har vært lenge borte her du!! hehe...men du koser deg sikkert med ferie enda kanskje? Håper du har det topp og nyter fri [:D]
Håper du koser en masse sånn at vi blir klare med mai baby , vi skal i samme termin forum vi skjønner du , hehe [:D]

Vi snakkes når du kommer tilbake [:)]
 
Back
Topp