**Eggerøra**'s tenkerier *Lilling er stor og flink gutt*

nei...men jeg er papirscrapper da... [:)][:D]
aldri skjønt meg særlig på data... [&o][8|][:D]
 
jeg husker aldri å skrive ut bilder/fremkalle de..har masse fint papir og sakser, og planlegger å skal scrappe, men vanskelig når man mangler selve bildene da..hehe , men det programmet er såre enkelt å bruke. Er sånn trykk og dra programm. Kanskje samboeren din kan hjelpe deg i begynnelsen. Det avhenger derimot at du har bildene dine på maskina da
 
har alt av bilder på maskina, men har fotoprinter da... [:)]
Liker å sitte og klippe og lime jeg da... [:)][:)]
 
ja, jeg liker også slike aktiviteter , men får egentlig nokk av slikt på jobb [:)] Jobber jo i barnehage jeg . Begynner i ny jobben på mandag , og der er det kun babyer som ikke er fylt to år enda, den minste er 7 mnd...tenk hvor baby syk jeg skal bli av å jobbe der da!
 
åååh, ja tenk...men tenk så koselig da [:)] får jo masse "trening" i masse situasjoner, og blir dreven på bleieskift og greier [;)]

Gratulerer med ny jobb forresten [:)]
 
Tusen takk [:D] joda, trening av det ja, har jobbet i ett år nå som pedagogisk leder, der var det hele 7 småinger fordelt på 2 barnehage som jeg jobbet i. Så jeg har treninga og teknikkene inne ja , hehe. Og min samboer er jo lærer...så vi blir pedagogiske foreldre. stakkars ungen...hehe. lærerunger var jo ikke så populær på skolene i barnetrinnet. hehe. Jeg liker å drømme å se på tider som skal komme jeg. Hehe....tenk, om 6 år skal vi kanskje delta på første skoledag!! ( litt langt frem i tid jaaa)
 
hehe, joda, men tipper det går fort nok likevel! "Alle" sier jo det... [8|][:D]
 
ja...de sier så, de sier at 18 år går kjempe fort!!! så man må nye hvert minutt av det! Og vi skal jo først kose oss med denne tidne , tiden hvor man venter spent på en positiv graviditets test , det er viktig det , å kose seg , og ikke noe stress..stresser man trur jeg det fort kan gå utover humør og spenning. Og det vil man jo ikke. Føles jo nesten som man er nyforelsket igjenn i samboern. Når man tenker på hvor god en pappa han kan bli. Legger mer merke til små ting. Som når han begynner å tenke på oppussing av rom for å lage barnerom og slike ting, sukk...min samboer...er glad i han. ( klokken så tidlig om morgenen er mansentimental osgå..hehehe, sukkeret som begynner å avta)
 
hehe, men så koselig da [:)]

Ja, man ser de plutselig med nye øyne liksom...Legger merke til hvordan han er rundt andre barn og slikt... Smiler mye, kjenner jeg... [:)][:D]

Og ja, det er viktig å kose seg...og nyte tiden, spenningen, være sammen om prøving/venting/skuffelser/gleder osv... [:)]
 
å ja...hvordan han er med andre barn , og hvordan han reagerer på barnevogner og folk som har baby når vi er blant andre folk. Har sett han har gløttet og smilt litt..hehe, jeg selv føler meg som en magnet på gravide , babyer og babyklær/butikker. Alt kommer mot meg. Det er overalt nå
 
å, ja, du må ikke snakke...det er seriøst overalt! "Alle" jeg kjenner skal ha smått plutselig [:D] Greit å ha noen å shoppe babyklær til da....kan nok ikke gjøre det til meg selv riktig enda...isåfall måtte det blitt gjemt for sambo...men vil liksom vente og handle det første sammen med ham da [:)][:D]
 
åh ja...jeg harså lyst å begynne å handle nå..på lindex ( har vært å sett) har de så mye fint akkurat nå, sånn min stil og farger. Såå søtt!!
 
jaaa...og HALV PRIS AV RØD PRIIIIIS[:o]
 
 
[:D]
 
åh åh åh , ikke si sånn daaaaa!! hehe...jeg har jo ei diger eske jeg kan fylle opp, hehe.....åh..nå fikk jeg lyst å handle nå..men får holde meg sterk , trur jeg ...æsj...jeg skulle øsnke jeg kjente noen med baby som jeg kunne handle til...når vi blir gravide , så skal jeg sende deg en pakke [:D]
 
Så koselig du er da [:)][:D]
Da kommer det isåfall en i retur! [;)] 




ååååh....nå følte jeg meg litt slem som tenkte dette...men håper du tar det rett da... Tenkte at hvis det ikke klaffer for deg denne mnd, mot alle odds, så kanskje vi kom i samme terminforum... [:)] 
MEN!! Håper selvfølgelig at du har en spire i magen nå, altså!!!! [:)][:)] bare sånn...hvis....liksom... [:-]
 
ja, helt enig....hvis det ikke går i denne prøvingen ( som det gjør!) så skal vi nokk i samme termin ja!! hehe...vi har vel neste El i nogen lunde samme tid eller noe. Hehe, jeg vet hva du tenkte på, og du er ikke slem. Det er mye rart på internett, der skal jeg være enig ja. Og jeg er heller ikke den som gir ut opplysninger om meg selv på nettet , kun når jeg handler og bestiller. Også facebook da. Der må man jo godkjenne alle som skal se på siden din.

Pakke i posten er alltid artig å få!! og iallefall hvis det er babyting og overaskelsser!
 
Ja, når jeg ser hvor glad jeg blir av scrappeting i posten, tør jeg nesten ikke tenke på hvordan jeg blir av babyting... [:D][:D]

Facebook, ja...det er jeg "livredd" etter alle disse trådene her inne og i avisene om det... [:o]
Men slike ting er liksom uansett ikke "min greie" da, så det får bare være... [:)]
 
Jepp, har lest litt om det der jeg også....men men , det er en utmerket måte å treffe igjenn folk på...men har tenkt å slette kontoen med tiden..må bare samle e mail og telefon nummer først [:D]
 
Det er jo lurt [:)]
Joda, skjønner det er morsomt altså... [:D]
 
Goood morgen eggerøra [:D] scrambeled eggs , eller noe i den duren , hehe.
Takker igjenn for trivelig prat i natt! Huff amei det var vanskelig å komme seg opp i morges!
 
Back
Topp