**Eggerøra**'s tenkerier *Lilling er stor og flink gutt*

Det tenker jeg også...Sambo er veldig innstilt på å holde det hemmeløig at vi prøver, og så en evt graviditet til 12uke... [&:][&:] hjelp...
 
jaaaa...slik er det her også! skal si vi ligger likt jeg og du ! hehe...her skal alt være hysj hysj , ogsååå...jeg er jo den som vil gjøre det spesielt når vi skal fortelle nyheten , hehe, vet du hva han sa!! Nei da, vi sender ut en e mail!! gjett om jeg protesterte da!! hehe, noen spesiell måte du vil avsløre det hele på?
 
en mail, faktisk... [&:] hehe...nei heldigvis vil han si det på en spesiell måte til de nærmeste også...tenker at han kan ta på seg skjorta jeg skal bestille ham... [:D]
 
jaaaa, det var du det ja!! hehe, vanskelig å holde styr på alle sammen ! Ja, jeg syntes det var en genial ide, kanskje jeg kan låne den ideen når den tiden kommer?
 
lån ivei, er jo ikke alene om den [;)]
Var så gøy å se noen som hadde bestilt med omtrent samme tekst som jeg tenkte, på samme plass på skjorta [:D] MÅÅ jo bare være bra da! [:D][:D]
 
Hehe, jepp! Jeg var jo inne på den siden der, men jeg fikk liksom ikke til å tenke ut noe lurt å sette på den...hihi...den skjorta er jo mye biligere enn min orginale ide..og t skjorta er jo mye mer anvendelig...kan ha på seg når vi skal avsløre nyheten , og da kan vi jo kanskje lage den andre versjonen for oss selv [:D] Vet du hva!! Jeg skal bli mamma !!
 
Ja, tenkte også på det faktisk! Var da pc klikka, da jeg skulle finne på en til meg selv... Hadde lyst på en slik med gravid-profilbilde på, og teksten: "SNART:" over [:)][:D] 
Eller "bærer på en liten hemmelighet", eller en jeg så; "What's your superpower??" og på baksiden: "I can grow people" [:D]
 
hooohooooo!!! den var suuuper goooo!! hehe...fantastisk! Vær så snill la meg ha en slik super power! jeg vil grow a baby!! vil ha vil ha vil ha
 
jeg ogsååå [:D]
Hadde jo passet bra med min opprinnelige ide til skjorte til ham da... "Superdad" med en slik supermann-S på [:D]
Men likte de vi kunne skrive selv på [:D] 
 
ja, et lite personlig preg på det hele er kult!! tur jeg skal bestille t skjorte til han jeg også! hihi
 
Gjør det! Er jo sååå gøy [:)] gleder meg skikkelig jeg...håper jeg får gitt han den iiiii....skal vi se... slutten av september, blir det vel... [:)][:D]
 
jepp, sånn ca da ja...hjelpe meg , enn at det snart er midten av August! Det hadde jo vært stilig å få en mai baby da, da må den lages i August. Jeg har nesten mer lyst på det enn en april baby. Enn, neste år, kanskje vi går med barnevogn i 17.mai toget!! Og at dette kan være vår siste jul uten barn i huset! å hjelpe mei! Men , man må jo også huske at det er vanlig å prøve opptill et år før det klaffer, men noen klarer det faktisk på første forsøk! La oss håpe vi er av den typen vi!
 
Ja, vi har alltid håpet. Men jo, er forberedt på å prøve en stund ja, har jo gått på pillen en del år nå... Selv om sambo selvfølgelig er sikker på at det klaffer TVERT liksom... [8D] (men han er også klar over at det kan ta tid altså, ikke sånn press-greie her.. )
 
ja, han samboern min er nesten for vitende at det som regel tar tid! Minner meg på det hele tiden , kanskje derfor han ikke kjøpte test til meg i dag. Var oppe å sjekket humøret hans nå, hehe...åå han rydder i klærne sine i garderoben!! hehehe, endelig , kanskje han har dårlig samvittighet og prøver å gjøre det godt igjenn..hehe, men så er jeg ei slik som overanalyserer alt mulig rart også da..hehe...
Ingen uhyggelige overaskelser etter pause ture, men er enda tøøørst!! og ble litt kvalm av istee..( se hva jeg mener med analyserer ;))
 
ORIGINAL: vargdama

ja, han samboern min er nesten for vitende at det som regel tar tid! Minner meg på det hele tiden , kanskje derfor han ikke kjøpte test til meg i dag. Var oppe å sjekket humøret hans nå, hehe...åå han rydder i klærne sine i garderoben!! hehehe, endelig , kanskje han har dårlig samvittighet og prøver å gjøre det godt igjenn..hehe, men så er jeg ei slik som overanalyserer alt mulig rart også da..hehe...
Ingen uhyggelige overaskelser etter pause ture, men er enda tøøørst!! og ble litt kvalm av istee..( se hva jeg mener med analyserer ;))

 
hehe... "Gleder" meg til å gjøre sambo sprø [8|][:-][:D][:D][:D]
 
Hehe...ja..stakkars kjæresten min hvis jeg blir gravid.skal jeg bli enda særere liksom..hehe...jeg får prøve å dempe det nå...og heller kunne bruke undskyldningen : men kjære, det er ikke min feil, jeg er jo gravid! åhh stakkars meg, kan du ikke kjøpe med snop og drikke og snafs, jeg har jo dilla kjære..hehe
 
hehe, ja, tror ikke sambo gleder seg så enormt til akkurat den biten da...selv om han sier han skal gjøre alt jeg maser om da...særlig... [&:][:D]

men han er nå søt da...spør omtrent hver dag: "du...hva står det på den siden din nå da...?" (tickeren; antall dager igjen...[:D])
 
Åhhhh...sååå søøøt!!!! Min kjære sambo trur jeg ikke vet at jeg er innpå her, ser bare at jeg er forran data hele dagen lang, hehe...han høres skikkelig søt og grei ut han samboern di da...
 
ja, han er jo det da... *sukk* [:)][:D]
Når jeg sitter på data, spør han bare "hva gjør du", og jeg svarer "hva tror du", og han svarer "babyverden eller scrapping"... [8|]
Trooooor han kjenner meg, liksom... [8|][:D]
 
Hehe, driver du også med scraping? hehe, jeg også! Fant et genialt gratis program og gratis nedlasting av masse spennede ting. Scrapfliar...hørt om det?
 
Back
Topp