takk for all omsorg dere, dere er bare topp :)
vel, blei litt satt ut etter den tlf da, var liksom ikke dette vi hadde trodd, hadde jo håpet at 1 egg skulle overleve. men er like greit at det skjedde nå og ikke at det blei en negativ test om 14dager så passet fint.
jeg har trodd hele tiden at det blir et vanlig forsøk til på oss, så har litt bedre følelse for den,for da skal det gå, med akupuntur da og da skal jeg ihvertfall sykemelde meg i 14 dager.
men syns litt synd på mannen min han mister mere og mere troen hver gang han, noen andre som sliter litt med det at mannen mister troen på at det skal gå i det hele tatt????
for dere som lurte på når jeg skal starte så skulle jeg ringe inn når jeg fikk tr, om ca 2 uker eller litt kortere, blir sikkert den tiden jeg skulle ha testet.
så tar ikke noe mere medisiner nå. så er jeg heldig så kanskje jeg kan få starte på dag 20 da, vet ikke. får bare vente til jeg får mensen og tatt den tlf til porsgrunn.
og ikke nok med det så fikk vi tlf fra murer at han måtte jobbe overtid idag og kunne ikke hjelpe oss idag med å starte flisleggingen, men han skulle komme imorra da, så dagen våres blei ganske rar ja.
så blei det jobbing imorra allikevel huff, hadde jo lyst å være sykemeldt noen dager ja, hadde innstil meg på en ukes fri og ikke noe trening :)
men tilbake til den harde hverdagen imorra ja, men like greit også da, slippe å tenke så mye på det, bare ikke de på jobben skal være så ...ja si noe som, det var synd hege huff hvordan går det med deg, verste jeg vet er sånt,vil ikke synes synd på,på jobben.
dette blei jammen langt... godt å ha dere å slippe ut alt jeg har inni meg, ikke alltid det er så hjelp i han mannen jeg har