Eggekoker

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Jeg har noen venninner som regelrett MOBBER meg fordi jeg har eggekoker...[8|]
Altså.. Jeg har vokst opp med eggekoker, og synes det er en genial oppfinnelse for slike ikke-husmoremner som meg. Men de mener jeg er helt blåst, og sier til og med JEG kunne klart å koke egg i kasserolle..

Hva mener dere?![:D]

vi spiser aldri kokt egg her hjemme så det har jeg ikke - og kommer aldri til å kjøpe det heller..
det får holde med alt det andre unyttige kjøkkenelektriske jeg har i skapene [:-]

Jeg har to faktisk, men bruker dem aldri. Bruker bare kasserolle [:D] Men for guds skyld, det er fint for dem som liker dem [:D]

Nei, jeg har ikke eggekoker og tror ikke jeg ville skaffet meg det heller.. men jeg kan love deg, jeg har mye annet unødvendig skapfyll[;)]

Har det men bruker den skjeldent[:)]

Vet vi har en hjemme hos foreldrene mine.. hehe.. men tror vi har brukt den 2 ganger..!
Samme med riskoker.. hehe... syntes det er lettere å bare slenge på en kjele.. vil ikke ha det fremme hele tiden uansett.. og da er det like greit med kjele[:D]

Jeg har fått med meg den vi hadde når jeg var liten. Den blir brukt hver gang vi skal ha kokt egg.
Jeg synes det er kjempekjekt! Får jeg perfekte egg hver gang. [:)]
Jeg liker bare hard kokte egg, hater når det er litt blødt eller litt overkokt.

Vi har eggekoker og den blir også brukt[:D]

Jeg har, og har brukt i flere år, men de siste ukene har vi droppet den, for vi ble lei av at eggene ble for mye kokt hver gang... det er like raskt, og like enkelt, å koke dem for lenge i en kjele [;)]

[;)]Elsker eggekokeren min! Brukes mye - og da jeg glemte den på hytta i jula var det KRISE! Husket jo ikke hvordan man skulle koke egg på gamlemåten[8|]. Men ,nå er den her hjemme igjen ,heldigvis![:D]

Det er helt  unødvendig skapfyll her hos oss,
men det er fordi vi veldig sjelden har kokt egg.
Et par ganger i året kanskje bare...

Men hadde vi spist egg et par ganger i uken el mer,
syns jeg eggekoker er en super-ting.

ORIGINAL: 3barn

Vi har eggekoker og den blir også brukt[:D]

Samme her [:)]

jeg fikk min i gave. syntes det var genialt[:D][;)]

Vi har, og den er godt brukt [:D]

Back
Topp