Eggehvite...

Tassen

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg er i uke 20, og fikk fredag beskjed om at jeg har eggehvite i urinen. Blodtrykket er fint, men er det noen som vet om det går an å ha svangerskapsforgiftning uten høyt blodtrykk? Er plaget av ekstrem hodepine de siste ukene, og vann i kroppen.
Vet dere hva det betyr at en har eggehvite i urinen?
Håper noen der ute er klokere enn meg...[:)]

Har hørt at det kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Ikke for å skremme deg, men det er hvertfall det jeg har hørt! Du får spørre legen din, ikke ta sorgene på forskudd. Klemz

Det går an å ha svangerskapsforgiftning uten høyt blodtrykk. Fikk vite at hvis man har to av tre symptomer, så regnes det som sf. Det er protein(eggehvite) i urin, høyt blodtrykk og mye hevelse i kroppen. Men det trenger ikke å bety at du har det!! Vet du hvor mye utslag det var på urinprøven, var det +1, +2 eller +3 på protein? Synes forresten det var tidlig å utvikle sf. Men gå ikke å gruble, spør de som kan det!!! Tvitvi!

Hei
Takk for svar. Jeg vet ikke hvor mye utslag. Legen sa veldig lite. Sitter og lurer litt på om jeg burde ta en ny urinprøve denne uken, eller om jeg skal vente til neste kontroll om 4 uker?

[:)]

Back
Topp