eggehvite og blod

*~Trine~*

Gift med forumet
i urinen..[:(]. hva tyder det på?? i og med at jeg har blødninger og.. urinprøven viste også at jeg er gravid.

jeg vet ikke jeg... men sånt må du jo spørre legen om når du får den beskjeden - legene kan alltid(!) svare bedre på medisinske spørsmål enn vi amatørene her inne.

tenkte bare at noen hadde vært borti det samme her.. var bare hos blodprøvedamene..å dem skulle prate med legen min.

det kan tyde på en urinveisinfeksjon. har akuratt det samme selv, har hatt det hele svangerskapet.   hvis du har ubehag når du skal tisse så hadde jeg spurt om å få tab. for det...
kan hende de sender urinprøven din inn til dyrking(tror det er det de kaller det) og da får du beskjed om du trenger en tab. kur.

ok, men jeg har ikke vansker med å tisse jeg..
så det er det jeg syns er litt rart..
håper at det kun er det som gjør at jeg blør, å at fosteret har det helt bra...

Jeg også synes det høres ut som en urinveisinfeksjon.
Sa ikke legen noe?? Fikk du ikke noe medisin??

nei, dama på legekontoret sa at hun skulle prate med legen, å ba meg vente uttafor.. jeg venta å venta.. så jeg gikk til slutt. Så jeg regner med at dem ringer om det skulle være noe..

Jeg tenker jo på at det å ha eggehvite og blod i urinen, forsterker mistanken om sånn abort.. i og med at jeg fremdeles blør..  eller om kanskje mine blødninger har sammenheng med funnene i urinen? Er sannelig ikke godt å hvite hva som blir påvirket av hva, her..... *urk*

ORIGINAL: trinemor79

ok, men jeg har ikke vansker med å tisse jeg..
så det er det jeg syns er litt rart..
håper at det kun er det som gjør at jeg blør, å at fosteret har det helt bra...

jeg har ikke hatt vansker med å tisse selv om jeg har urinveisinfeksjon. det er derfor jeg ikke har tatt så mange kurer for å bli kvitt det.
jeg har vel "slete" med eggevite og blod i urinen fra jeg var 6 uker på vei. tatt 2 kurer, men får det tilbake igjen med engang.

krysser fingrene for at det bare er en urinveis infeksjon og IKKE noe sa.

lykke til...

Jeg har blødd i over en mnd av svangerskapet jeg.. Og da gir det utslag på blod på urinstix.. Blodet kommer fra skjeden da, og jeg vet enda ikke hvorfor jeg blødde, men det har gitt seg nå! Kan være morkaka eller at du har lettblødende livmorhals.. Men det er jo opp til legen og undersøke da!
Utflod kan gi utslag på protein på stixen. For å unngå dette, skal man alltid vaske godt, og ta midtstråleprøve når man går til legen. Og helst morgenurin. Den første gangen du går på do etter du står opp. [:D]
Håper du får svar hos legen din neste gang da! Går kanskje an å ringe til han da?

hehe, ok.. jeg måtte på do i full fart i morges, så jeg vaska meg ikke først.. kanskje derfor[:D]
Håper fremdeles...

Fikk nå målt HCG `en i dag og.. d gjorde jeg på fredag også. skal til legen nå på fredag, så da får jeg vite resultatet, om den er fallende eller stigende.. er nå forberedt på d værste uansett.

Fikk nå målt HCG `en i dag og.. d gjorde jeg på fredag også. skal til legen nå på fredag, så da får jeg vite resultatet, om den er fallende eller stigende.. er nå forberedt på d værste uansett.

hvor lenge må du vente på svaret da? må være helt forferdelig å ikke vite[&:]

ja, jeg bli sprø.. får ikke vite d før fredag, denne uken

herlighet det er jo mange dager til jo[&:][:'(]

ja.. d er jo d.. men da får jeg nå iallefall vite hvordan det ligger an.. er forberedt på d meste

eggehvite er proteiner og er veldig vanlig å få utslag på, kommer som regel bare av forurensinger. Ikke farlig. Bod kommer av at du blør.. så dette er ikke urinveisinfeksjon. da må det være utslag på nitritt, eller leucocytter

ja, det er ikke godt å vite.. må bare ha litt for mye tolmodighet... det tar på humøret i allefall, det er nå sikkert.

ORIGINAL: Trine82

eggehvite er proteiner og er veldig vanlig å få utslag på, kommer som regel bare av forurensinger. Ikke farlig. Bod kommer av at du blør.. så dette er ikke urinveisinfeksjon. da må det være utslag på nitritt, eller leucocytter

hmm[8|]  da har jeg fått feil beskjed av legen min og jordmoren min gjennom hele svangerskapet[8|] for jeg har blod i urinen pga urinveisinfeksjon.     

ja, det er ikke godt å vite.. må bare ha litt for mye tolmodighet... det tar på humøret i allefall, det er nå sikkert.

var det ikke du som var alene hjemme og? mannen din var på jobb reise eller noe sånt? eller var det en annen kanskje[8|]

får håpe dagene går litt fort[>:]

Back
Topp