Eggehvite i urinen

Mamma25

Flørter med forumet
Hei dere :)

Var på svangerskapskontroll hos lege på onsdag, og urinprøven min slo ut på eggehvite. Jeg glemte igrunn å spør hva det er. Hadde ikke dette med førstemann! :)
Noen som vet ?

Alt annet var helt perfekt, og hun som testet urinen mente på at jeg kanskje hadde latt den stå for lenge i kjøleskapet før jeg leverte den inn.

Men er bare nysgjerrig på hva det er ? :)

Hmmm, jeg tipper eggehvite er det samme som protein i urin.. Jeg hadde det hele svangerskapet med storesøster, og har hatt det di to siste prøvene denne gangen.. Så lenge det ikke er mye og blodtrykket ikke er høyt er det ikke farlig.. Men om det blir mye og blodtrykket blir høyt kan det tyde på svangerskapsforgiftning..

Hmmm, jeg tipper eggehvite er det samme som protein i urin.. Jeg hadde det hele svangerskapet med storesøster, og har hatt det di to siste prøvene denne gangen.. Så lenge det ikke er mye og blodtrykket ikke er høyt er det ikke farlig.. Men om det blir mye og blodtrykket blir høyt kan det tyde på svangerskapsforgiftning..

Samme her. Det var alltid litt utslag,men bare bittelitt. Mener jeg leste et sted at det kan være man har fått med bittelitt utflod.

Som jeg skrev var både blodtrykk, hjertelyd og mål akkurat slik det skulle være ! :) Så tror ikke det er noe farlig !;D

Det har jeg hatt hver gang - de testet det og det ble beskrevet som "forurensning". Det kan være utflod. Er blodtrykket greit, burde det vel være bra. Du har ikke hovne føtter?

Jeg har i allefall forstått det slik at om det skulle vært sv.skapsforgiftning, skulle blodtrykket vært høyt.

Det har jeg hatt hver gang - de testet det og det ble beskrevet som "forurensning". Det kan være utflod. Er blodtrykket greit, burde det vel være bra. Du har ikke hovne føtter?

Jeg har i allefall forstått det slik at om det skulle vært sv.skapsforgiftning, skulle blodtrykket vært høyt.

Neida, ingen hevelser og blodtrykket er som det skal være !;D

Back
Topp