Eggehvite i urin

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Fikk positivt utslag på det hos JM i dag, og lurer litt på hva det betyr? Spurte ikke så mye når jeg var der.. Ho sa det ikke var farlig, men er nysgjerrig allikevel..

Hvor "høyt" vAr utslaget? 1+ på proteiner (eggehvite) er ikke farlig, men en indikasjon på at nyrene "lekker" i renselsen av proteiner ut i blodet.. Kan være tegn på uvi eller høyt blodtrykk. Det kan også være indikasjon på sv.sk.forgiftning (som de fleste forbinder med proteiner i urinen), men da har man et høyere utslag, gjerne på 3+, og det er jm raske til å reagere på dersom det er andre indikasjoner på det samme..

Hatt 2 og 3 hver gang. Men er ingenting. Sendt tiø dyrking hver gang men aldri hørt mer. Så da va alt bra sa jm:)

Jeg hadde det flere ganger med førstemann.. men hørte aldri noe mer enn det at jeg hadde litt eggehvite i urinen :)

Siden ho ikke reagerte så var det sikkert ikke høyt utslag:) men er nysgjerrig jeg da, så måtte bare høre. Blodtrykket var fint:-)

Jeg fikk spor forrige gang pga utflod ;)

Jeg hadde det, og de kommenterte det flere ganger på rad, og i tillegg begynte jeg å få høyt blodtrykk. Viste seg å være svangerskapsforgiftning etter en måneds tid fra første urinprøve med proteiner. Ble lagt inn på dagen av legen!

Men som de sier over her så er ikke det noe å bekymre seg for så lenge de ikke sier noe om noe :-) Er naturlig å ikke ha det uten at det er noen ting som flere her også sier!

Har hatt mye utflod i det siste så det var helt sikkert det :-)
Er jo bare fire dager igjen til termin, så da er det nok ikke noe fare uansett tenker jeg :-)

Har hatt mye utflod i det siste så det var helt sikkert det :-)
Er jo bare fire dager igjen til termin, så da er det nok ikke noe fare uansett tenker jeg :-)
Kan være utflod. Ellers er det vanlig helt på slutten av svangerskapet uten at det er noe farlig. Det samme som vann i kroppen, det er også vanlig på slutten. Og de har en sammenheng, husker ikke helt årsaken i fargen.

Back
Topp