Eggehvite i urin???

Tror ikke man får svangerskapsforgiftnig før langt ut i svangerskapet. Men er ikke helt sikker :)

Man kan få svf når som helst i svangerskapet. Men du skal nok levere en urin til for ekstra sjekk?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hun på laboratorium sa ingenting rundt det og informerte meg ingenting! Litt dårlig. Er jo ingen lege selv, kun søkt på internett!

Ofte er det forurensing av utflod, så ville ikke ha bekymret meg med mindre du har andre symptomer på svangerskapsforgiftning!

Jeg hadde litt eggehvite i urinen på de siste prøvene i svangerskapet sist, og da sendte de de til lab for testing. Så lenge det er lite, og at det ikke stiger så er det sikkert ikke farlig.
Er det noe galt så får du nok svar av legen ganske fort :)

Jeg har også hatt antydning til det i urinen, det kan være et tegn på svangerskapsforgiftning, men da har du også andre symptomer som blant annet mye vann i beina og høyt blodtrykk. Mest sannsynlig er det pga. at det er kommet med litt utflod i urinprøven. Jeg var veldig oppmerksom på dette ved neste prøvetaking og da var det ikke noe utslag. Husk å tisse litt før du tar prøven, hvis du forstår. :)

Jeg hadde også det nå, hadde det i forrige svangerskap også, men jeg hadde overhodet ingen andre tegn til svangerskapsforgiftning :)
Jm ser ingen grunn til bekymring, MEN hun er jo da flink til å informere meg også om det! :)

Back
Topp