Eggehvite i urin

x1xSchmoopy

Forumet er livet
Var på kontroll i dag, og fikk vite at jeg hadde noe eggehvite i urinen, måtte komme med en kontroll prøve igjen om en uke. De sa at prøven sikkert var fin om en uke. Men ble litt redd, vil ikke at det skal være en sv.forgiftning som er er i annmasj!![:(]

Er det noen andre som har fått samme beskjed, og hva var utfallet hos dere?

knne jeg spurt deg om hvor du har fått det 3d ultralyd bilde?hvem jeg må ringe,hvor mye det koster og i hvem ukedet skal bli gjort? hilsen ei som gjerne vill ha samme greiene
ORIGINAL: jippii81

Var på kontroll i dag, og fikk vite at jeg hadde noe eggehvite i urinen, måtte komme med en kontroll prøve igjen om en uke. De sa at prøven sikkert var fin om en uke. Men ble litt redd, vil ikke at det skal være en sv.forgiftning som er er i annmasj!![:(]

Bilde er tatt på Majorstuaklinikken, telefonnr finner du i telefonkatalogen. Vi tok bilde i uke 25, og det kostet 1000,-

Ingen som han hjelpe en stakkars sjel med erfaringer fra å ha fått eggehvitte i urinen?[:(]

Venninna mi hadde veldig mye eggehvite i urinen, men ingen andre tegn til svangerskapsforgiftning. Hun lå likevel innlagt på sykehuset noen dager til observasjon..!

ORIGINAL: Hebra

Vennina mi hadde veldig mye eggehvite i urinen, men ingen andre tegn til svangerskapsforgiftning. Hun lå likevel innlagt på sykehuset noen dager til observasjon..!

Takk for svar!!![:)] Det var ingenting som var galt? Hun fullførte svangerskapet uten noe sv.forgiftning?

takk for svaret!! har ingen peiling på hva det kan være legen sier til meg att jeg har litt av det men neppe noe noe å beskymre seg for

Bilde er tatt på Majorstuaklinikken, telefonnr finner du i telefonkatalogen. Vi tok bilde i uke 25, og det kostet 1000,-

Ingen som han hjelpe en stakkars sjel med erfaringer fra å ha fått eggehvitte i urinen?[:(]

Takk for svar!!! Det var ingenting som var galt? Hun fullførte svangerskapet uten noe sv.forgiftning?

Jepp, var ingenting som var galt og alt gikk bra [:)]

når jeg ikke har telefonkatalog hva spørr jeg om på oplysninga da? veit du om flere steder det går ann å ta 3d bilder?

ORIGINAL: baby_jenta

når jeg ikke har telefonkatalog hva spørr jeg om på oplysninga da? veit du om flere steder det går ann å ta 3d bilder?

Her er Majorstuaklinikken:
http://www.gulesider.no/gsi/companyDetails.do?bkode=1211&fkode=Z0HC1GDG&firma=Majorstuaklinikken

Har ikke sjekket hvilke andre som har det

Jeg hadde eggehvite i urinen fra uke 30,ble derfor fulgt nøye med og måtte ta flere blodtrykk i uken! Utviklet desverre alle tegn på svangerskapsforgiftning (hodepine,kvalme,synsforstyrrelser,vann i kroppen,høyt blodtrykk på til tider 167/125 o.l) så jeg ble innlagt på sykehuset 5 uker før termin. Fikk ikke se skumle og spennende ting på tv,fikk ikke være oppe så mye,hadde enerom.... Hadde det ikke vært for at jeg hadde vekstavvik så hadde jeg blitt satt igang,men lå fire uker på sykehuset og etter en dårlig leverasjon av døgnurin (tisse i "kasseroll" i 24 timer) så ble jeg satt igang. Alle som har svangerskapsforgiftning skal stort sett ha epidural for å holde blodtrykket nede... Men Preklampsi trenger ikke utvikle seg....

Må bare spørre,du hadde ikke sex kvelden før kontroll eller noe....?! Det hadde jeg en gang og det ga et sinnssykt utslag på urinprøven [:D]

Håper at det ikke utvikler seg!!! Lykke til [:)]

Det med eggehvite i urin...er det det legen skriver under urin på helsekortet?når jeg var til kontroll første gang,rundt uke 8,så fikk jeg +3,så jeg fikk selexid antibiotika.Men det jeg vil fram til er hvis samleie kan gi forandringer i urin,så husker jeg at jeg hadde det kvelden føre..men jeg tenkte ikke på å nevne det...[&:]visste ikke at det ga utslag...er helt fin nå da,+1 sist.

jeg hadde og eggevite i urinen for ikke så lenge siden å da slo jordmora full alarm for hun mente jeg hadde svangerskapsforgiftning osv.. men var inne på kontroll uka etter å da var alt fint. det er den eneste erfaringe med eggevite i urinen jeg kan dele med deg [:D]
så jordmora hadde faktisk feil! men jeg ble jo vettaskremt av epesoden

Jeg har hatt litt eggehvite i urinen men det trenger ikke å bare bety sv.forgiftning[:)]
Det kan også bety urinveisinfeksjon,økt utflod og noe mere som jeg ikke husker[:)]
Og hvis du leverer en urinprøve som ikke er av morgenurinen(noe som den skal være)
så kan det fort slå ut som eggehvite...
Sikkert ikke noe farlig,går nok bra skal du se[:)]

Hei. Hatt protein(eggehvite)i urinen tre siste ukene. Må derfor på kontroll hver uke. Er nå i uke 37. De frykter ikke svangerskapsforgiftning så lenge blodtrykket ditt er fint. Da mener jeg undertrykket.

Et annet tegn er om du i tillegg har ødem(mye vann i kroppen). Men hver for seg trenger ikke disse symptomene bety noe. Det er helst samlet, at de frykter svangerskapsforgiftning. Vær også obs på hodepine i tillegg. Klem

Takk for alle svar!!

De slo ikke på stortromma da de fant eggehviten, de sa bare at jeg måtte levere kontroll urin om en uke og de sa at den kom sikkert til å være helt sikker fin.

Det er sikkert ikke noe galt, lovte meg selv at jeg ikke skulle ta sorgene på forskudd, at jeg skulle vente til neste uke. Men gud bedre å tankene løper!

Hadde ikke hatt sex og tok morgenurin, så det skulle ikke hatt noe utslag. Har ikke fått noe hevelser i kroppen og blodtrykket var fint, så det er sikkert ingenting.

God å høre andre som har opplevd det samme. Likte å høre både historiene til Jeanett og Emmas mamma, selv om de var total forskjellige. At Jeanett opplevde at det ikke var noe alikevel og emmas mamma som tiltross sv.forgiftning fikk drøyd fødselen til 5 uker før termin.

Dette kommer nok til å bli en veeeeeeeldig lang uke[&o]

ORIGINAL: 2 prinsesser

jeg hadde eggehvite i urinen under hele svangelskapet.. så det trenger ikke å bety noe sånn sett.. men det som er så skumelt med svangelskapsforgiftning er at man ikke trenger å få noen symtomer på det.. følte meg kjempe fin for beggge sv.skapenen jeg.. men plutselig så ble jeg lagt inn i uke 31 og fikk babyen med en gang.. det samma skjedde denne gangen å.. kjempe fin for.. plutselig så fikk jeg sky høy blodtrykk og det ble full alarm... fikk i uke 26.. ikke for å skremme noen altså... men man trenger ikke få vondt i hodet og alt det der..

Fant de ut begge sv.forgiftningene under de vanlige kontrollene. Er det noen symptomer på høyt blodtrykk?

Men siden du hadde eggehvitte i urinen under hele svangerskapet, og det endte med at sv. forgiftning, så kan det vel ha vært av betydning eller?

Back
Topp