Eggehvite i urin.. Hjelp?

Venterispenning

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Var hoss legen i sted og leverte urinprøve (har hyperemesis så må sjekkes for ketoner)
da fant de eggehviter i urinen min. Noe som kan bety svngerskpsforgiftning men det var velig tidlig mente hun (10uker) .
kan dette være farlig? Noen med erfaring?
denne ungn er så etterlengtet at jeg blir hysterisk av den minste lille ting:-p

Har aldri hørt om sf så tidlig. Og da må det være forhøyet bt og gjerne ødemer også.

Det kan være proteiner i urinen dersom det har kommet litt utflod oppi sammen med urinen. Ha et rent underliv når du tisser, og tiss litt først i do for å "skylle vekk" før du tisser i glasset. De vil jo gjerne ha "mellomstrømsurin" eller hva det heter...altså ikke det første og siste som du tisser ut.

Hva er ketoner og hva kan det tyde på?

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Har aldri hørt om sf så tidlig. Og da må det være forhøyet bt og gjerne ødemer også.

Det kan være proteiner i urinen dersom det har kommet litt utflod oppi sammen med urinen. Ha et rent underliv når du tisser, og tiss litt først i do for å "skylle vekk" før du tisser i glasset. De vil jo gjerne ha "mellomstrømsurin" eller hva det heter...altså ikke det første og siste som du tisser ut.

Hva er ketoner og hva kan det tyde på?

Hva betyr forhøyet bt?

dusjet først og tisset litt i do før i glasset, men skulle levere en ny over helga, har legetime og da..
ketoner er tegn på t kroppen forbrenner sitt eget fett ikke mat. Dvs hvis man har ketoner i uriner har man ikke fått i seg nokk næring viss jeg har skjønt det riktig:-)

Forhøyet blodtrykk...

Har hatt det flere ganger med de andre barna, men da har det som regel bare vært forurensing. Da har jeg levert ny prøve dagen etter som regel.

Back
Topp