eggedeling

Nøsste

Gift med forumet
Jeg venter på at egget mitt skal dele seg til i måren. Hvor mangen ganger skal det dele seg. Setter di det inn om det kun har delt seg i 2. Noen sa det va dårligt visst det bare var to delt. Noen her så vet. Er så spennt på mårå dagens tlf!!

Du kan si helt teorestisk så skal egget ditt ha delt seg i 2 idag, 4 i morgen, men det er flere varianter. Dersom egget ikke er 4 delt når du setter det inn så betyr det at egget er litt treigere enn det normale med delingen,det som er mest viktig er hvordan cellene ligger i forhold til hverandre, dette har noe å si for festingen og cromosomene tror jeg. Men teoretisk bør det vær 4 delt, men det er flere her inne som har blitt gravid med et 2 cella embryode. Selv har jeg hatt 4 delt og den ene jeg satte inn sist var 5 delt lå litt forran sin tid.

Lykke til da, regner med at embryoidet ditt deler seg helt perfekt til i morgen jeg.

Ja,får håpe det at det deler seg perfekt...det hadde bare vært utrolig. Jeg skal opptatere hvordan det går i måren. MEn visst jeg ikke melder på morgenen er det sikker for at jeg har reist til Hugesund. Så vi får håpe på det!

Back
Topp