Eggdonasjon..

Minni123

Betatt av forumet
Noen som har erfaring med eggdonor?

Greit å få litt input da dette mest sannsynlig blir vår vei mot drømmen om et barn! (Selv om det sitter litt langt inne hos meg ennå :( )

Ingen erfaring, men ville bare si at du ikke må gjøre det hvis det ikke føles riktig for deg.
Jeg ber om et mirakel for deg/dere❤️

I skrivende stund føles det hele bare litt sårt. I en alder av 29 får jeg vite at egga mine er av dårlig kvalitet å at eggdonasjon er det beste for oss.
Den beskjeden slår deg litt i trynet altså:banghead:
Men ønsket hos oss er såppas stort, så hvis jeg får snakket med noen å latt det hele sunket inn så blir det vel ikke en så fremmed tanke allikevel :)
En dag i gangen, så får vi se hvor ferden bringer oss! :)

Men vært greit å få hørt noen erfaringer rundt dette....

Heisann. Jeg har etterhvert masse erfaring fra eggdonasjon. Har en gutt etter ICSI med mitt egg, en jente født etter ICSI med eggdonor og nå en på vei etter ICSI med samme eggdonor som lillesøster. Så er bare å spørre om alt du lurer på:)
Vi har fått behandling med eggdonasjon i Finland.

min fetter og samboeren hans var igjennom eggdonasjon i riga (to runder) begge gangene ble de gravid men de mistet første spiren i senabort. men sitter igjen i dag med en nydelig jente på over året. de skal igjennom det igjen senere i år dersom hun får orden på jernlagrene sine til den tid (skal sies at hun har turners syndrom)

Heisann. Jeg har etterhvert masse erfaring fra eggdonasjon. Har en gutt etter ICSI med mitt egg, en jente født etter ICSI med eggdonor og nå en på vei etter ICSI med samme eggdonor som lillesøster. Så er bare å spørre om alt du lurer på:)
Vi har fått behandling med eggdonasjon i Finland.

Hei! Hva er grunnen til at du valgte Finland? Hvordan er det med priser der? Jeg har fortsatt noen forsøk igjen med egne egg (som skal være gode nok) men føler selv det må være noe galt med de. Har noen ganger tenkt at hvorfor brukte vi ikke heller pengene på ED, så vi kanskje hadde sluppet så mange forsøk. Er 36, så må jo regne med at det tar tid selv om det er tid jeg nettopp føler at jeg ikke har nok av nå.

Noen som har erfaring med eggdonor?

Greit å få litt input da dette mest sannsynlig blir vår vei mot drømmen om et barn! (Selv om det sitter litt langt inne hos meg ennå :( )

Hei! Jeg skjønner at dette er en vanskelig beskjed å få! Selv tenker jeg ikke at ED er noe nederlag, om det hadde gjort meg gravid, hadde jeg vært overlykkelig uansett. Nå er vi på Ivf-karusellen med egne egg, men for meg er det ikke så viktig hvilke egg som blir brukt. Jeg håper bare jeg slipper så mange forsøk fordi det er så tungt. Med ED er det så gode sjanser at prosessen kan bli kort. Angrer av og til på at jeg ikke bare gikk for det! Ønsker deg lykke til.

I skrivende stund føles det hele bare litt sårt. I en alder av 29 får jeg vite at egga mine er av dårlig kvalitet å at eggdonasjon er det beste for oss.
Den beskjeden slår deg litt i trynet altså:banghead:
Men ønsket hos oss er såppas stort, så hvis jeg får snakket med noen å latt det hele sunket inn så blir det vel ikke en så fremmed tanke allikevel :)
En dag i gangen, så får vi se hvor ferden bringer oss! :)

Men vært greit å få hørt noen erfaringer rundt dette....

Hei, skjønner deg godt. Det er ikke lett å få denne beskjeden her. Jeg fikk samme beskjed i vår og vi valgte eggdonasjon.

Vi valgte Spania, da klinikken gjør 40%av all eggdonasjon i Spania. De har i tillegg bedre resultater å vise til enn de andre klinikkene jeg sjekket ut.

Man kommer plutselig til en annen verden når det kommer til hvor stor sannsynligheten for graviditet er ved eggdonasjon.man starter på 60-70%sannsynlighet for å bli gravid.

Jeg har bare positive erfaringer. Ble gravid på 1. Eggdonasjonsforsøk. Det er bare å spørre om du ønsker mere informasjon. Lykke til:happy:

Back
Topp