Lerke
Andre møte med forumet
Jeg fikk satt inn en "perfekt"( ifølge legen..) blastocyst 10/6. Helt siden innsettingen har jeg hatt murringer i magen. det har ikke vært like ille hele tiden, men jeg har kjent det flere ganger daglig. Det tar lang tid før jeg klarer å sovne om kvelden, og jeg våkner flere ganger om natten og må på do. Puppene mine er ikke særlig ømme og ser heller ikke noen forskjell på blodårene osv. På forhånd bestemte jeg meg for at jeg IKKE skulle drive å Google symptomer osv, men jeg klarer jo ikke å la være
Jeg føler jeg er en tikkende hormonbombe og følelsene sitter veldig utenpå kroppen. Det skal ingenting til før tårene triller. og det er jo så vidt jeg vet også et tegn?
Det skal sies at vi har holdt på med IVF her i Norge i 2 år uten resultat før vi nå dro til utlandet..
Jeg googlet meg frem til at det er flere som har testet positivt på rugedag 8 (som jeg er i dag), så da klarte jeg ikke å holde meg.. Men den var jo så negativ som den kunne blitt.. Og her sitter jeg , og angrer og er helt knust.
Er alt håp ute?
Det skal sies at vi har holdt på med IVF her i Norge i 2 år uten resultat før vi nå dro til utlandet..
Jeg googlet meg frem til at det er flere som har testet positivt på rugedag 8 (som jeg er i dag), så da klarte jeg ikke å holde meg.. Men den var jo så negativ som den kunne blitt.. Og her sitter jeg , og angrer og er helt knust.
Er alt håp ute?