Eggdonasjon erfaring/anbefaling

Lille-bille

Glad i forumet
Hei:)
Da var tiden kommet for å si oss ferdige med ivf forsøkene våre etter 6 forsøk(4 innsett og 2 avbrutt, ingen på frys og ingen positive nyheter). Har nå bestemt at jeg ikke vil utsette kroppen og helsen for denne prosessen noe mer, og vi har blitt enige om at eggdonasjon blir det neste steget for oss :)
Blir ikke før etter sommeren neste år, først skal vi ha bryllup :D
Har sjekket litt opp om klinikker i spania, danmark og riga. Spania virker mest aktuelt for øyeblikket, prisen er litt høyere men det var også statestikken :)

Noen som har prøvd eggdonasjon og har tips, anbefalinger av klinikk, veien å gå? :)
Tar i mot alt av info jeg kan få :D

Vi har satt oss opp her i norge til eggdonasjon.
Men følger med her og å håper du får masse tips❤️
Tenkte på det, men har 3 klinikker i marbella jeg tror kan være aktuelle for oss :D foreldrene mine har leilighet bare 20min unna der så hadde blitt som en ferie:D er det venteliste man setter seg opp på her i Norge da? På hvilke klinikker? :)

Tenkte på det, men har 3 klinikker i marbella jeg tror kan være aktuelle for oss :D foreldrene mine har leilighet bare 20min unna der så hadde blitt som en ferie:D er det venteliste man setter seg opp på her i Norge da? På hvilke klinikker? :)
Venteliste man setter seg på her i norge. Har satt oss på de private som nå har fått godkjennelesen å er på venteliste på et sykehus også der vi hadde ivf behandling.
Åå når det er sånn så er Marbella kjempe praktisk:woot:

Venteliste man setter seg på her i norge. Har satt oss på de private som nå har fått godkjennelesen å er på venteliste på et sykehus også der vi hadde ivf behandling.
Åå når det er sånn så er Marbella kjempe praktisk:woot:
Ja vi får undersøke litt det neste året :D finne litt priser og diverse :)

Back
Topp