Egg?

Vi har laget eggehakk/omelett til Bernard... likte det han [;)]

meiner ein bør vente til dei er ett år gamle.

ORIGINAL: cutest

ORIGINAL: turbodamo

men hs sa her at det var ikke noe i veien for å gi egg, det var masse proteiner ogi det hele tatt bra for barnet å få noe egg iløpet av dagen[:)]
theo har ikke tatt skade av det, og han fikk det første gang da han var 9 mnd.
men hs sier jo forskjellig fra plass til plass.

hm...meinte egg var på lik linje med melk og sånnt eg, at ein burde vente.

Ja, du har vist rett... Spedbarn under ett år kan utvikle allergi mot egg, samme greien som med kumelk[&:] Det var jo dumt...

men hs sa her at det var ikke noe i veien for å gi egg, det var masse proteiner ogi det hele tatt bra for barnet å få noe egg iløpet av dagen[:)]
theo har ikke tatt skade av det, og han fikk det første gang da han var 9 mnd.
men hs sier jo forskjellig fra plass til plass.

hm...meinte egg var på lik linje med melk og sånnt eg, at ein burde vente.

mulig, men da må jeg oppdatere hu hs her tror jeg[>:] men han har ikke tatt skade av det, og i han`s tilfelle så er han snart 1 år.

Ja, det var merkelig at helsesøsteren deres anbefalte egg da[&:] Fint at det har gått bra med Theo da, og siden han straks er et år så kan vel han fortsette å kose seg med det[8D] Men da skal i alle fall jeg vente med å gi TB egg...

alt med måte... [;)]

joakim har smakt litt egg når vi har spist det, bare en smak liksom, han synes det er godt men tror vi venter litt til før han får eget egg[:)]

ORIGINAL: lykkelita*

Ja, du har vist rett... Spedbarn under ett år kan utvikle allergi mot egg, samme greien som med kumelk[&:] Det var jo dumt...

Stemmer ! ..

Back
Topp