EGG PÅ VEI!!!!!

x1xPastella

Forumet er livet
Var hos gynekolg på ny utredning i dag...
Og hva fant han??? Joda hele 2 store folikler, den ene litt mindre enn den andre!!! Han sa siden
jeg er i begynnelsen av syklusen så kan det være at den er fra forrige el eller så er det et egg som skal slippes nå.
Jeg håper og tror det siste jeg!!!
Så nå er det bare hjem i senga å kose seg!!!

Nå blir det masse blodprøver framover for å se om progesteronet er oppe på det nivået det skal også... Kanskje
pergotimen har virket alikevel.

Var litt nervøs for å dra til gynekologen i dag for han virka så sur når jeg snakka med han i tlf. Og han sa da at
jeg ikke skulle ta pergotime denne mnd før han fikk sett på meg, noe jeg var uenig i og gjorde det alikevel. Trudde
kanskje han ville kjefte på meg for det, men nei da. Han mente at det var det eneste rette!

Har sittet og fulgt med på dere ei god stund nå, virkelig passiv bruker av dette forumet... Syns det er så gøy å lese hva dere skriver. Må innom et par ganger til dagen for å se om noen har blitt gravide, syns det er så spennende [:)] Det jeg ville si er at når jeg leser slike innlegg som dette, pastella, så har du ei her som håper sammen med deg, selv om du ikke vet det [;)]

SÅ kjempehyggelig *Flash*. Jeg blir kjempeglad når jeg får sånn støtte!!! Jeg var jo kjempeglad før jeg fikk dette svaret da så nå er jeg jo bare
kjempekjempe glad!!!
TAKKTAKK

Er du prøver *Flash*??? Prøvd lenge?

Er ikke helt prøver... eller kansje Jeg er, men mannen min er ikke helt, hehe... Han svinger veldig mellom "beibiklar" og "ikke beibiklar"... sluttet nettopp på pillene, så håpet mitt er bare at når jeg får eggløsning igjen så skal han være i en "beibiklar-fase" [:D]

Skjønner!!! Sånn var det her i huset å. Jeg var litt prøver, men ikke han. Så hadde jeg SA for 1 år siden og etter det har han blitt mer og mer kiin på å få 1 barn til!!!
Til tider nå så er det han som er mest hysterisk!!! Hehe det er litt morsomt... Han er jo bare kjempesøt!!!

hehe, er vel ofte sånn at vi jenter blir fortere klar for barn enn mennene... men merker iallefall at han blir mer og mer klar [:)] Hender han stryker meg på magen i søvne og snakker om beibien, hihi [:D] I natt sa han at han ville ha 9 barn [8D] Kansje litt drøyt... men jeg tar det som et positivt tegn [:D]

Pastella, spør bare her... hvordan gjør jeg det? skriver mld på den måte?? heh... ganske grønn her jeg [8D]

du svarer på samme måte som med mail... Eller går inn på medlemslista og haker av ved navnet på den du vil sende det til å så trykker du på sendt privat melding

Pastella, blir ikke sendt pga du har full PM... tror ellers jeg har kontrollen nå, hihi [;)] takk skal du ha

Okey nå er det rydda opp... hmm derfor jeg ikke har fått pm på en stund da

så kult da, Pastella!!!!!!
Håper dere kliner til å får en spire i magen [:D]

ja nå skal vi kline til.. Frisk i kropp og sjel i dag ja...

Ønsker deg lykke til videre[;)][:D]

Pergotime er hormonpiller som får i gang eggløsning... Produserer progesteron...

Back
Topp