eget rom

olsenbanden2

Betatt av forumet
Noen som har flyttet på eget rom av babysene? Etter påske skal Emily flytte inn på rommet sitt. Før har hun sovet seg igjennom hele natten, mens den siste uken våkner hun på natten, vil ha mat og blir liggende i vår seng,så det blir til at vi alle tre sover dårlig, ligger å vrir på oss og våkner ofte... Tror det er bedre om hun får fred om natten,tror hun sover bedre da. Så får jeg heller hente henne inn i vår seng når hun skal ha mrg måltidet, vurderer også å begynne så smått m grøt, kanskje hun trenger mer mat nå,siden hun våkner på natten.

Men vi har et soverom oppe og to nede, Emily har det ene nede, og vi har oppe, men hvis hun skal sove på rommet sitt, flytter vi ned.... så nå blir det full omøblering i huset[:D] moro også da!

Vi tenkte å vente litt til med å flytte Emma på eget rom vi...Vi holder på å pusse opp rommet hennes, så det blir vel en liten stund til enda. Men hun sover i sprinkelsengen sin hele natten nå [:D][:D]

Emma skal også få sitt eget rom.. Hun har også begynt med grøt.. Hun har sovet natten igjennom til nå.. Hun var mer sulten.. Hun spiser grøt så det synger etter..

Heia, jo nå har Emmy fått grøt, to skjeer m vanlig havregrøt fra 4 mnd.og litt sviskesaft i. Hun elsket det og ville egentlig ha mer...hehe. Kan vi gi henne 3 skjeer i kveld, eller er det litt for heavy kost for lille s mage?

Vi reiser på fjellet i morgen til mandag. Etter det flytter Emily inn på rommet sitt[:D]

junior flytter på eget rom neste helg. Vi driver nå og venner han av med mat etter 12, får bare en skvett vann vist han skriker mye.

Han ligger så urolig og lager s¨å mye lyder om natten at jeg ikke får sove. Rommet er like ovver gangen med oss. Jeg har vært skeptisk lenge fordi jeg har sånn angst for at det skal skje noe med han, men jeg får vel bare bite det i meg og la sambo styre litt. Går jo ut over han at jeg er trøtt og grinete.

Benjamin får grøt til frokost og kvelds nå ogås litt frutti midt på dagen. han har blitt bedre i magen etter at han begynt med grøt og frutti, avføring kvar dag, før så hadde han bæsj bare 3. kvar dag og var mye plaget med mageknip, nå er han helt fin.[:D]

Back
Topp