Her for ca 1 uke tilbake så gjorde jeg ferdig rommet til Frida.. så nå sover hun der... og GUD hvor det er deilig[:D] Før jeg gjorde det.. så sov hun i bag i senga si inne hos oss.. sov max 4 timer.. som regel bare 3 timer.. første natten hun lå på eget rom så sov hun bare 3 timer.. natten etter nektet hun å ligge der.. påfølgende dager har hun sover 5 timer, så 5 timer.. og natt til i dag 6 1/2 time[:D][:D][:D]
Fikk beskjed av HS -etter å ha kommet med min fortvilelse på få nattesøvntimer - at det er mange som kutter ned på servicen.. styrer og ordner.. men til slutt så bare legger de barnet på eget rom... og da er mye gjort.. og det kan jeg jammen skrive under på! Så lenge som hun sover nå har hun ikke gjort på over 1mnd..[:D]
Fikk beskjed av HS -etter å ha kommet med min fortvilelse på få nattesøvntimer - at det er mange som kutter ned på servicen.. styrer og ordner.. men til slutt så bare legger de barnet på eget rom... og da er mye gjort.. og det kan jeg jammen skrive under på! Så lenge som hun sover nå har hun ikke gjort på over 1mnd..[:D]