Eget rom

liki

Glad i forumet
Er det alle september barna som ligger på eget rom?.... Bortsett fra min[8D]

Nei, dessverre får jeg si.. for jenta mi er blitt veldig obs på det når hun våkner om natta[&o] Vi har et loft som ikke er klart ennå, bare hennes rom - men ingen trapp - så da blir det vårt rom ennå. Slitsomt, for hun våkner til stadighet og er ofte vanskelig å roe uten puppen[:'(] 

hmm... hun sover på sitt rom, men jeg sover også der! ;-)

Markus sover på vårt rom,i vår seng han[:D]

Live sover på eget rom, det har hun gjort siden hun var3-4mnd

Wilma sover på eget rom.
Det har hun gjort siden hun var 2 mån og 11 dager [:D]

Frida har også sovet på eget rom siden hun var 3-4 måneder. Mannen min sov inne hos henne en liten stund, men hun sover best alene.

Han har "halvveis" eget rom,her vi bor har vi bare ett soverom med et rom innenfor vårt soverom.Så vi har innredet det til hans rom,men vi føler at han ligger sammen med oss,for vi kan ikke lukke døren inn til han.Skal bli deilig å få noe større,bare vi får kjøpt,er så avsindig dyrt rundt her vi bor så...[&o]

Jørgen sover også inne hos oss[&:]
Håper å få han inn på eget rom ganske snart, må bare male det først........

Christian sover på eget rom, har gjort den siden har hvert 4 dager gammel.
Har gått kjempe bra.

Sovet på eget rom fra hun var en uke gammel!! Og jeg har tilbrakt mange hundre timer der inne med henne på fanget i stolen... puha!!

Trym sover inne hos oss enda. Går fortsatt greit.. [:)] Men han skal få eget rom så snart vi får rydda rommet hans (lagringsplass for tiden [8D])

Emil flytta inn på eget rom når han var 10 mnd. Han sover mye bedre nå...

Jepp, Maja har eget rom. Fikk det da i hun var 4 mnd fordi vi begynte å sove så dårlig alle sammen. Eget rom gjorde susen for oss!

flyttet henne inn på eget rom rundt nyttår. det var en lettelse.

Solveig sover også på eget rom

Back
Topp