Eget rom

tuffeluff

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Hallo :) dere som har barna på eget rom? Mine (tvillinger) er nå 7 mnd. De ammer fortsatt 1-3 ganger om natta, tar de over i min seng og ammer de der og flytter de over når de har sovna. Men de er en del urolige ellers på natta, så tenkte om det hjalp å ha de på eget rom. Hvordan gjorde dere alt? Jeg er vel mest negativ til at jeg faktisk må stå opp, sitte våken mens de spiser for så å legge de..
 
Mine har fått eget rom tidlig. Når de var 3 mnd så sov de vekdig urolig inne hos og og mye bedre på eget rom så da flyttet vi de. Nå har jeg hatt flaske barn så jeg måtte opp å lage flaske uansett så ble ikke noe mer jobb. Stod opp hver gang de ville ha mat, laget flaske som de fikk, stod å ventet til de hadde drukket ferdig og gikk og la meg igjen.
 
Min våkner mer på eget rom, han sover best med sovelyder rundt seg, så vi fikk mer oppvåkninger når vi prøvde eget rom. Men husker 7-8-9-10 mnd som urolig alder generelt mtp søvn, min begynte spontant å sove igjennom natta ved 1 års alder, da løsnet liksom alt :)
 
Vi legger henne på eget rom, og jeg ammer henne der når vi legger oss. Når hun våkner til neste amming tar jeg henne inn til oss og samsover resten av natta. Hun nekter å sovne i egen seng igjen...
 
Back
Topp