Eget rom

Mine har sovet på eget rom fra ene var 4 mnd og andre 5 mnd :) de sover på samme rom
 
Men du har vel noen tanker.

Her går det ikke enda pga oppvåkninger fra begge.

Jeg trur det går bra. Og mini sover stort sett hele natta og begge legger seg samtidig. Begynner vel kanskje i ferien å la dem sove sammen. Og satse på at det vil gå.
 
Uff, det høres slitsomt ut ja. Får håpe de går seg til snart.

Har troen på at ting løsner i nytt hus. Da får gan velge seg rom. Nå bor vi i et gammelt hus hvor vi må dele soverom to og to. Barna kan ikke dele enda mener jeg.
 
Jeg trur det går bra. Og mini sover stort sett hele natta og begge legger seg samtidig. Begynner vel kanskje i ferien å la dem sove sammen. Og satse på at det vil gå.

Ja, man må vel bare prøve
 
Sover på eget rom :) begynte vel når han var 8mnd. Han sov mye bedre og med mindre oppvåkninger med en gang :) ( på kveld) tar han inn til meg første gangen han våkner etter jeg legger meg selv.
 
Her sover hun alene på eget rom. Gjort siden 5.april. Vi bare sier god natt og lukker døra så sovner hun selv.
Samme her. Men har ikke hatt det sånn så lenge. For hun måtte visst ha rommet for seg selv for at hun skulle sove natta gjennom. Og for at hun skulle få eget rom så måtte vi flytte oss ut til stua. Den satt langt inne. Men det er absolutt verdt det når hun sover gjennom og lenger.
 
Sover på eget rom, gjort det i ca 1 mnd nå. Funker veldig bra, virker som alle sover bedre. Legging har også bedret seg enormt mye. Bysses litt og legges i sengen når han nesten sover. Våkner for pupp fortsatt da:)
 
Har sovet på samme rom som storebror i to uker nå. Legger han mens pappaen leser for storebroren på lekerommet, også går de inn når minsten har sovna. Storebror er fire år, og er flink til å legge seg og sover tungt. Så han våkner ikke om lillebror trenger smokk eller kos ila natten. Har vel hatt to netter de siste 15 dagene der han har havnet i sengen min fordi han har vært så urolig.
 
Tør ikke flytte Rolf på eget rom så lenge han sover med cpap og alarm. Ellers skulle han vært ute for lenge siden...
 
Tør ikke flytte Rolf på eget rom så lenge han sover med cpap og alarm. Ellers skulle han vært ute for lenge siden...

Min lille skulle også ha fått eget rom, om vi hadde ett.. gledes til nytt hus.
 
Vi prøver for første gang i natt.
Jeg kjenner at jeg synes det er litt skummelt. Lille babyen min alene på et rom, liksom. :sorry:
 
Back
Topp