Eget rom?

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Hvor mange av de små sover på eget rom nå? Tar det lang tid før de godtar det? Vi har lyst å flytte henne snart, men hvis vi først gjør det kan vi jo ikke gå tilbake på det :eek: Hun blir så fort stor!

Flytta henne over for 1 mnd siden, hun har aldri vist noe missnøye med det :)

Flyttet over for snart to mnder siden, da han var fem mnd, og det har gått veldig bra. Mini blir ikke lenger forstyrret av våre bevegelser og snorking, og jeg sover bedre fordi jeg ikke lenger registrerer alle hans småbevegelser. Jeg sover med babycallen ved siden av meg.

Vi tenker å flytte han over påske. Samboern har sovet noen netter på gjesterommet fordi han har vært forkjøla og hosta sånn. Plutselig kunne vi sove til halv 8-8 før det var mårran, så han har nok blitt mer forstyrra enn vi trodde av at samboern står opp for å dra på jobb. Tenker også å ha babycallen på! Krysser fingra for at det går fint :)

Ikke kommet så langt enda her... Står igjen litt oppussing rett og slett. Ting tar tid. Hun sover natta gjennom, så håper det fortsetter når vi med tiden får flyttet henne over. Ikke lyst til å vente for lenge, da jeg tror det kan blir vanskeligere når hun nærmer seg året...

Her er det fortsatt amming 2-4 ganger på natta og vi håper på å ha lillebror på rom sammen med storebror så vi venter til ammingen er nede i 1-2 ganger i alle fall. Vi sover alle godt om natta og storebror våkner i 6-7 tiden uansett så er egentlig ikke noe hast :)

Her er det fortsatt amming 2-4 ganger på natta og vi håper på å ha lillebror på rom sammen med storebror så vi venter til ammingen er nede i 1-2 ganger i alle fall. Vi sover alle godt om natta og storebror våkner i 6-7 tiden uansett så er egentlig ikke noe hast :)
Så godt å høre at det ikke bare er her vi er oppe om natta... :-p Virker liksom som alle andre sover natta gjennom.... ;-)

Blir nok ikke før ho er 1år her heller :) og så må rommet til storebror bli ferdig først sånn at baby kan flytte inn dit ;) her er det storesøstra som våkner av hver minste lille lyd når noen går i trappa eller noe sånt så da er senga vår full av barna uansett ;)

Ammer fortsatt 2-3 ganger om natta, men har et håp om at hun ikke våkner hvis vi ikke er på samme rom :)

Må nok vente til hun er over ett år. Har for lite soverom. Og så sover hun så dålig for tiden. Er flere tenner på tur. Og da er det godt å kose i senga til mamma. Pappa har midlertidig fått eget rom. ;)

Snuppa har ligget på eget rom fra 4 mnd.. Ammer henne fortsatt ett par ganger om natta. Sitter på rommet hennes å ammer!
Funker så fint, rommet hennes er rett over gangen for vårt. Ingen problemer med å høre henne!!

Her flyttet vi for ca 2 uker siden.. Hun sover bedre alene, og det gjør vi også.. Men hun har sine netter hun styrer og ikke vil sove.. Lys våken.. Kan det være tenner? Kjenner vi blir ganske sliten av for lite søvn asså..

Her har snuppa ligget i krybbe på eget rom fra første uke, hun lagde så mye lyder i søvne så det var nødvendig for at jeg kunne få litt søvn også. Var ikke noe problem, og fra hun var to måneder har hun sovet hele natten igjennom :) når hun er forkjøla og tett har vi hun i vårt rom så jeg kan følge litt med på pusten.

Va godt å hør at d e fleir som ligg i lamme. Amma enno 3-4 gang på natta , og d e 1,5 mnde tell eg ska beg å arbeid. Hjelpes!!!!!.. :-S

Mini har eget rom,men ligger på vårt rom. Hadde tenkt hun skulle ligge hos oss til hun blir ett år,men vi får se. Foreløpig ammer jeg 3 ganger om natta,så da er det lettest å ha henne i egen seng på vårt rom ;)

Her sover jeg og babyen sammen og pappaen i sofaen. Han snorker fælt, så vi vil ikke ha han der før han gjør noe med det, hehehe. Hun er hjertelig velkommen i sengen vår, eller i sin egen ved siden av meg, så lenge hun ønsker, om det så er til skolestart. Det er så koselig! Har flere soverom, så hvis hun vil ha et eget rom så ordner vi det.

Han sover første natt på eget rom i natt :o gikk veldig fint å legge han, spent på natta!

Back
Topp