Eget rom..

Plutti89

Plutti89
Noen som har flyttet babyene sine på eget rom?
Jeg og samboer kjenner at det kunne ha vært greit å flyttet vesla på eget rom nå.. Hun sover bra om natten, kun våken en gang i løpet av natten og får mat.. Vil jo da selfølgelig ha babycallen på rommet.. Men er det kanskje litt tidlig å ligge på eget rom enda??

Noen som har flyttet babyene sine på eget rom?
Jeg og samboer kjenner at det kunne ha vært greit å flyttet vesla på eget rom nå.. Hun sover bra om natten, kun våken en gang i løpet av natten og får mat.. Vil jo da selfølgelig ha babycallen på rommet.. Men er det kanskje litt tidlig å ligge på eget rom enda??

Han her har sovet på eget rom i snart 3 uker, kjempe deilig for alle :)
Jeg har babycall, han ligger på naborommet, og må opp å putte i smokk 2-3 ganger for natten som regel :) Men deilig å ha kveldene alene på rommet, uten å tenke på lille.

Skal kjøpe meg en kurvstol for å ha der inne, for hender han må ha flaske på natten.

Legger seg kl 19, så veldig deilig å kunne skifte sengetøy/vaske, legge på plass klær osv på vårt eget rom uten å ta hensyn :p

Har sendt mannen inn på eget rom.. :P
Han har vært forskjøla, så han har ligget på en sovesofa stakkar. :P
Vesla får nok ikke eget rom før om en god stund.
Driver å bygger på huset og da skal endelig de to andre få hvert sitt rom. Det er virkelig på tide! Skal etterhvert pusse opp gamle rommet deres slik at vesla får det. Men blir nok ikke med det første.. alt tar sin tid. ;) Og så tenker jeg det er greitt å ha henne på samme rom til hun er over året. De to andre lå på samme rom til de var ca 2 år. Men mest pga plassmangel. :P

Vi har lyst til å flytte gutten her på eget rom snart. Jeg tror ikke det vil ha så mye å si for han (han trives godt på det rommet, da det er der hi steller nå), men jeg kjenner jeg kvier meg litt. Vi kommer til å ha babycallen ved siden av oss på natta, men jeg ser for meg at jeg kommer til å fly mye for å sjekke at han har det bra, puster mm. Så grunnen til at vi ikke har flyttet han på eget rom enda, er at jeg holder igjen, og fordi jeg frykter for egen nattesøvn. :p

Han her har sovet på eget rom i snart 3 uker, kjempe deilig for alle :)
Jeg har babycall, han ligger på naborommet, og må opp å putte i smokk 2-3 ganger for natten som regel :) Men deilig å ha kveldene alene på rommet, uten å tenke på lille.

Skal kjøpe meg en kurvstol for å ha der inne, for hender han må ha flaske på natten.

Legger seg kl 19, så veldig deilig å kunne skifte sengetøy/vaske, legge på plass klær osv på vårt eget rom uten å ta hensyn :p

Ser også på at det er veldig praktisk å legge henne på eget rom :) får se hva vi gjør, må først rydde klart rommet hennes :p

Snuppa her har ligget på eget rom i ca seks uker. Hun har rom rett over ganger for vårt, så ingen problem å høre henne ;) Sitter å ammer henne der om natta.
Kjempe deilig å slippe å måtte ta "hensyn" på vårt rom!! (Vi ser ofte litt tv på senga om kvelden )

Hmmm nei det klarer jeg ikke :P Jeg kvier meg til hun skal begynne og ligge på eget rom, jeg har bedside crib og gruer meg til å bytte seng og ikke ligge og se på henne om natta!
Her tror jeg vi ikke kommer til å begynne med eget rom før til sommer/høst :) Hun sover så godt om natta uansett.

Vi kommer til å dele rom lenge ennå! Jeg synes det er koselig og trygt å ha ham inne hos meg, og deilig å slippe å gå inn på et annet rom når jeg må opp om natten. Sliter med å sovne etterpå, så jo mindre jeg trenger å bevege meg, jo større er sjansen for å lykkes med det. Han sover i egen seng, men blir ofte liggende sammen med meg etter siste mating.

Vi tenker å flytte han på eget rom når han sover natta gjennom. Så lenge jeg ammer om natta synes jeg det er best å ha han hos oss. Han sover i babynest i sprinkelseng siden av meg.

Back
Topp