Eget rom

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
I dag får Lillegull sove på eget rom...
Går mot mine egne prinsipp om å vente til vi er ferdige med nattamming, og håper på lengre sammenhengende søvn nå når hun får sove på eget rom. Hun er så vár for lyder, så vi vekker henne jo når vi legger oss, så tenker det kan være verdt å gi det et forsøk hvertfall :) Meeget merkelig følelse, og æææ jeg er jo ikke helt klar for dette!!! Men hun sover nå søtt da. Vegg i vegg med oss, så hører henne godt hvis hun våkner.

Er jo koselig å ha laga til baby-rommet da :)

Så spennende! Koselig med babyrom! Jeg prøver å fikse litt på lille sitt rom selv om hun ikke skal ligge der på leeeenge:P er virkelig ikke klar for å flytte henne altså!

Spennende!! :)
Skulle gjerne flyttet mini også for å prøve, men da må jeg flytte gubben inn i sengen igjen. Jeg liker alt for godt å ikke høre på snorking. :P

Spennende! Blir å prøve her og snart, tror vi ;) Har flytta senga hennes litt mer i fra vår, står på en annen vegg, så er en start :p og prøver å ha henne mest mulig oppi der om natta.

Hva sier dere til en barneromstråd?? Med tips og bilder til inspirasjon :) Holder på med siste "finpuss" selv :)

❤25/2-13❤

Så spennende. Lykke til. Gleder meg til å høre hvordan natten har vært. Både for mor og baby ;)

Hvordan har natten vært? :)
Vi vil også prøve å ha henne på eget rom snart, men vi må flytte først så håper vi finner noe snart :)

*Emma020213*
*på app'n*

Det var ikke revolusjonerende mye mer søvn, men litt lengre perioder, og kun et par ganger vi måtte inn og gi tutten. Jeg låg i spenn og klarte ikke slappe av før etter natammingen 01.30 og mannen sovnet ikke før 04.00 fordi hun hadde snudd seg på magen og han var redd for at hun skulle slutte å puste (vi har babymonitor med kamera) ! Hihi, litt av et sirkus! Prøver en natt til på eget rom, og ser om det funker i natt også, satser på vi klarer å lære oss til å slappe av :)

Må nok gi det noen dager ja :) Er ikke bare bare at disse små babyene våre begynner å bli store❤

❤25/2-13❤

Det var ikke revolusjonerende mye mer søvn, men litt lengre perioder, og kun et par ganger vi måtte inn og gi tutten. Jeg låg i spenn og klarte ikke slappe av før etter natammingen 01.30 og mannen sovnet ikke før 04.00 fordi hun hadde snudd seg på magen og han var redd for at hun skulle slutte å puste (vi har babymonitor med kamera) ! Hihi, litt av et sirkus! Prøver en natt til på eget rom, og ser om det funker i natt også, satser på vi klarer å lære oss til å slappe av :)
Litt sent ute , men spennende da:-) jeg var spent på hvordan det hadde gått med dere i natt.. Har sykt lyst på litt flere sammenhengende timer selv. Håper det snart skjer! Syntes han har vært i det meste laget urolig i det siste:-/

Back
Topp