Eget rom?

Real

Gift med forumet
Har dere flyttet de små på eget rom?

Her sover hun fortsatt ved siden oss i egen seng. Vurderer å flytte henne snart, for hun har i flere uker nå, sovet seg igjennom hele natta. Våkner av og til selvfølgelig, men da trenger a bare smokk. Har ikke spist nattmåltid på maange uker nå. Sover til ca 07.00-08.00 hver morgen.

Så heldig dere er :)
Her ammes og nattammes det fortsatt og da er det mest praktisk å være på samme rom, men ved 6 mnd blir det grøt og forhåpentligvis sover han rundt snart, og da skal han få eget rom :)

Han sover på rommet vårt ennå, blir aldri ferdig med rommet hans..:confused: mangler bare å spikre fast gulvlistene, som har vært ferdig kappa leeenge nå:mad::p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Sover på vårt rom enda. Han er våken nokre ganger om natta og kjenner eg på ingen måte er klar for å flytte han på eget rom. Blir nok ikkje før me flytter inn i nytt hus i haust, og kanskje ei stund etter det også.

Så heldig dere er :)
Her ammes og nattammes det fortsatt og da er det mest praktisk å være på samme rom, men ved 6 mnd blir det grøt og forhåpentligvis sover han rundt snart, og da skal han få eget rom :)
Så fin kollage du har :) kor har du laga den?

her sover han på samme rom som oss enda, men i egen seng. Han blir nok å gjøre det i lang tid fremover, av den grunn jeg føler det er tryggere, at han våkner om natten og vil ha smokken, og at vi bare har et soverom:P hihi

Her sover han på rom sammen med storebror :) syns det er veldig godt :)

Har sovet på eget rom i en mnd nå,er egentlig ganske deilig. Hun våkner ikke om nettene,og det blir litt mer privatliv for meg og samboer.

• Liker
Reactions: jc
Back
Topp