Eget rom! :)

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
I natt sover minsten på eget rom for første gang! Litt rart, men litt deilig også. Han er 7 mnd om tre dager og har begynt å sove rundt så vi bestrmte oss da for å prøve eget rom. Så da ble vugga byttet ut med sprinkelseng og vi har fått oss babycall :) Har dere flyttet de over på eget rom?

Ja, da gutten vår var 4 måneder og da hadde han sovet natten gjennom siden han var ca. 3 mnd. Heldige oss ;)

Nei, her sover hun fortsatt på vårt rom, er 6 mnd i dag. Hun får fortsatt mat om natten også... Jeg liker å ha henne der, koselig å høre på den rolige pusten hennes. Førstemann flyttet på eget rom da han var ca 6. mnd. Vet ikke når hun skal flytte inn på rommet sitt jeg, men det blir nok en stund til. 

Så flott! Gratulerer med litt privatliv :)
Snuppa har sovet på eget rom i en uke nå, men hun får fortsatt mat om natten.. Mye løping på mor ;)

ja han sover på samme rom som storebror og det går kjempefint. er vegg i vegg med rommet vårt og dørene står oppe. før vi flyttet han inn på det andre rommet så våknet han bare vi snudde oss i senga.

Her sover han med  oss enda, da vi forløbig kun har ett soverom...øvre etasjen er under oppussing så når det er klart flytter vi han nok over. Merker han sover lettere bare vi kommer inn rommet, eller når pappaen står opp og skal på jobb, da våkner han.

Jenta vår flyttet inn på rommet sitt da hun var 3 mnd. Det ligger rett ovenfor rommet vårt så det er veldig nære. Hun sov godt der i en måneds tid, men så har hun begynt å våkne oftere og oftere og jeg har bare tatt henne med inn til oss, så nå er det nærmest en ny flytting inn på rommet igjen. ;-) Synes hun ofte blir tett i nesa så fort hun legger seg i sprinkelsenga selv om hodeenden er løftet litt opp. Lurer på om hun kan reagere på noe der inne..

Back
Topp