Eget rom...?

Christine88

Elsker forumet
I helgen var Jacob på overnattingsbesøk hos svigers. Han sov på gjesterommet deres, helt alene.
Sovnet fort og greit, slik han pleier, kl 20.
Han sov kjempegodt hele natten, slik han pleier, våknet 0730.
Dette var den aller første gangen han sov på eget rom! Så ble veldig glad for at det gikk såpass lett! Nå som vi skal flytte, og han får eget rom håper jeg det vil gå like lett!

Noen andre med erfaringer?

Her har ungene delt rom siden småen var 4mnd ca[:D]
Har gått kjempe fint[:D]
Lykke til med eget rom prosjektet[;)][:D]

Othelie fikk eget rom når hun var ca 3 mnd, det gikk kjempe fint[:)]
Lykke til med eget rom! Det går sikkert fint[:)]

Oda flyttet inn på sitt eget rom når hun var 2 uker. Etter at vi sluttet med ammingen når hun var 7 mnd, har hun sovet gjennom hele natta. 

Godt å høre at de sover godt på eget rom! Han har sovet natten igjennom siden han var 4 mnd, unntatt når han var syk i mai. Men har hørt av så mange venninner o.l at de har slitt med å få sin til å sove på eget rom.. Vanskelig å legge de osv. Men virker ikke som noen av dere har opplevd det[;)] Og siden det gikk så greit i helgen, dog det bare var en natt, så håper jeg det blir slik når han får nytt rom i nytt hus[:D]
Han sover jo overalt, og han er vant med å sove litt forskjellige steder (bl.a. hos mine foreldre, syden, båt, hytten). Så krysser fingrene for at det går så godt som knirkefritt

Tiril sov på eget rom fra 4 1/2 mnd ca. Overgangen var å sove i egen vogge på vårt rom og ikke på armen.... over på nytt rom gikk knirkefritt.

Her har ungene delt rom siden simen var 6 mnd[:D]

Back
Topp