Eget rom

Kiwi78

Elsker forumet
Da har lillemann flytte tpå eget rom! Første natt i natt, så er spent på hvordan det går. Sovnet veldig greit, og nå håper jeg at også jeg får ei god natt! Blir litt rart å ikke ha han ved siden av meg også, han lager jo så deilige sovelyder!!!!

Vi flyttet henne for vel en uke siden. Det er så DEILIG synes jeg! Nyter å legge meg om kvelden uten å ta hensyn! Håper det blir en fin natt for dere[:)]

Ååå, det blir spennende ja[:)] Lillesnuppen min skal få eget rom om en ukes tid når det er ferdig innredet[:)]

Åh samma her, men her sovna han ikke greit i det hele tatt, virka som han fikk panikk inne på det nye rommet, og har allerede våkna et par ganger... [:-]

ORIGINAL: MammaKarri82

Ja skal vi ikke få se bilde av det nytapetiserte rommet da????

[;)]

Jo, men jeg får da ikke til å legge ut bilder jeg!!!! HAr alltid brukt imageshack til det før, men nå får jeg det jo ikke til!!!!

ORIGINAL: Kiwi78

[;)]

Jo, men jeg får da ikke til å legge ut bilder jeg!!!! HAr alltid brukt imageshack til det før, men nå får jeg det jo ikke til!!!!

Makan!![8D]

Skal lære deg det en dag[;)][8D]

ORIGINAL: Kiwi78

[;)]

Makan!![8D]

Skal lære deg det en dag[;)][8D]

Takker for det!!!! ROmmet ble nemlig veldig bar det, og minimannen sov hele natta han![:D]

Back
Topp