Eget rom - oppdatert innlegg 5

Hanne79

Elsker forumet
I dag har vi hatt storrengjøring i heimen, alt er rent og klart for våren. I den anledning har vi flyttet tilbake til vårt soverom, mens jentene er igjen på det andre og største soverommet. Sitter her og manner meg opp til å gå å legge meg.... litt trist at jentene skal sove alene. Men samtidig skal det bli herlig å kunne ha på lys på soverommet, og lage litt lyd når vi legger oss

Bare håper jeg ikke kommer til å løpe skytteltrafikk mellom soverommene for å sjekke om de har det bra

Å, så deilig da! Godt å få litt "kjærestepar"-tid uten små barn med lange ører! [:D]
Bare du klarer å slappe av nå da....og ikke ligge på nåler og lytte etter dem! [:)]

Det var bra at dere endelig har fått tilbake rommet deres. Tro meg, det gjør godt.
Klem

Det blir sikkert deilig for dere!! [;)] vurdere å flytte julian også, pga han forstyrrer min søvn og vi forstyrrer hans søvn. Hadde nok sovet bedre alle tre dersom han lå på eget rom.

Da er natta over og vel så det... Jentene har sovet 12 timer i natt 1930 till 0730 Så fikk de mat og kos en times tid av som sto opp med dem, før de sov til 1030

Jeg har også sovet godt i natt, når jeg endelig fant roen. Sovnet vel ikke før rundt halv tre i natt, men når jeg først sovna, så sov jeg UTEN å vokne helt til elleve i dag Har ikke skjedd siden før jeg ble gravid tror jeg..... 8 timer SAMMENHENGENDE søvn.... gjett om puppene savna pumpa når jeg våkna da

Når alt kommer til alt, så syns jeg vel egentlig at det er litt koselig at jentene har fått et eget rom også... skal bare fikse litt mer der inne, så skal jeg legge ut bilder.

Grattis !!!!
Visste at ting ville gå bra.
Klem

Sååå deilig da!!!
Skikkelig SUPER mamma du jo...
Stå på videre!!![:D]

Så bra!!
Blir godt både for deg og jentene og for pappa'n at de har fått eget rom [:D]

Hørtes godt ut [:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp