eget rom:) oppdatert i HI

maric

Gift med forumet
da har vi ryddet opp i rotet som av en eller annen merkelig grunn havnet på mini sitt rom på de 5 mnd han sov inne hos oss[8D] så inatt sover han på eget rom for første gang[:)][:)] håper det går fint[:)]

da var første natt på eget rom overstått[:)] og det gikk egentlig veldig bra! han sov fra 20-03.30 i ett, men etter det så våknet han litt mye selv om han fikk mat.. men må si att jeg syns det var deilig å ha soverommet for seg selv, så han kommer ikke inn til oss igjen[:)]

ORIGINAL: Nataleen

Det går nok kjempefint!![:)]

satser på det[:D]

Så koselig da!

Kjenner til det at det samler seg endel på barnerommet ja!!
Har en tanke om å flytte mini over på rommet sitt etter navnefesten 13/2, da
er han jo ca 6 mnd, og vi har fått ut alt besøket som skal overnatte der, så det blir spennende!
Må få høre hvordan det gikk da :)

Spennende.. det går nok kjempefint. Jeg skal begynne å male lister på tulla sitt rom i dag eller i morgen. Tar litt tid det her, men da er vi i allefall i gang [:)]

skal holde dere oppdatert[:D]

oppdatert[:)]

så bra :D

Gratulerer!!! Så flott. Her har jeg gjort det samme i dag, ryddet barneromet og flyttet over senga, så blir spennende å se hvordan natta går! Gruer meg litt, men men... går nok helst bra!!! [:D]

Åh så deilig!!!
Gleder meg til å få soverommet vårt for oss selv igjen gitt[;)][;)][;)][;)]

Samme her, nå ligger han på eget rom, >Første natten så blir spennende [:D]

åå det har virkelig jeg lyst til også, men må nok vente til sommeren siden vi kun har 2 soverom , alt ligger klart til å bygge på da, men det blir ikke ferdig før til sommeren en eller annen gang hehe.. men mne tida går vel fort? i hope. :-)

ORIGINAL: avelilith

Gratulerer!!! Så flott. Her har jeg gjort det samme i dag, ryddet barneromet og flyttet over senga, så blir spennende å se hvordan natta går! Gruer meg litt, men men... går nok helst bra!!! [:D]

da må du ha lykke til i natt, skal krysse fingrene for att minien din sover som en stein hele natta[:D][:D]

ORIGINAL: lotti__s

Samme her, nå ligger han på eget rom, >Første natten så blir spennende [:D]

da må dere ha lykke til[:D] natt nr 2 her nå, håper den blir litt bedre enn 1 natta[:)]

ORIGINAL: 2.Gangsmamma

åå det har virkelig jeg lyst til også, men må nok vente til sommeren siden vi kun har 2 soverom , alt ligger klart til å bygge på da, men det blir ikke ferdig før til sommeren en eller annen gang hehe.. men mne tida går vel fort? i hope. :-)

ja tiden flyyyr jo, så det er jo bare ett vips så ligger minien din også på eget rom[:D]

ORIGINAL: Mammaia 81

Åh så deilig!!!
Gleder meg til å få soverommet vårt for oss selv igjen gitt[;)][;)][;)][;)]

ja det var kjempe deilig[:)] bare å glede seg[:D][:D]

Back
Topp