Eget rom hos far?

Stjerna_82

Glad i forumet
Jeg lurer litt på om deres små har eget rom når de er hos andre parten??
Kjenner jeg reagerer litt på bf her.

Han bor i en 3 roms. Eldste sønnen hans har det ene rommet, og det andre rommet som var soverommet vårt har han nå leid ut til en kompis.!![:@][:'(]

Men andre ord, bf sover på soffan han.
så, når mini er hos pappan sin sover de to på soffan. Med andre ord, mini sovner foran tven som alle sitter og ser på.
Bf kjøpte reiseseng som han skulle sove i, men der nekter han visst å sove.

Ikke rart, er jo ikke de omgivelsene han er vant med selv om han sov der til han var 6mnd.er.

Dette er jo ikke riktig???
eller??

eldste sønnen er 15år så litt vanskelig der.

Syns bare det er helt feil. tenk å leie ut sitt eget soverom der han og sønnen vår sover.
[:'(][:@][:(]

Hørtes veldig merkelig ut... Iallefall når han har en sønn der på 15 år også (regner med han bor der daglig..?!)..
Er desverre mye man må finne seg i når man sender barna på overnatting hos bf.. Kanskje snakke med han..?

Kjære vene, det blir jo helt feil å la en unge sovne på sofaen foran tv`n. Det syns jeg ikke går an. Hvis han sliter så med økonomien at han må leie ut et soverom så kan han heller skaffe seg en billigere leilighet da. Jeg hadde blitt rasende om jenta mi måtte hatt sånne sovevaner hjemme hos bf.

Her har Jr. hatt eget soverom frem til nå, men nå har BF flyttet til ny leilighet med samboeren.
Der får han ikke eget rom, men de skal bygge en alkove på soverommet sitt (det er stort) slik at han får sitt eget hjørne, med vindu, seng og leker. [:)]

Pappaen har kun ett soverom, men det er i vnkel slik at han har sitt eget hjørne med seng og leker. Også sover pappaen og N på samme rom.

Hadde ikke funnet meg i at N måte sove på stua nei!

Mina deler som med halvsøsteren sin på 7 år. Det jeg synes er litt merkelig er at bf har gitt det minste rommet til jentene og det er kjempe Liiiiite[&:] Og tatt det store selv og det er kun for han.

Ikke eget rom her heller.... men sovner hvertfall ikke foran tv`en!!!

Men egen seng har han ikke, så må sove i samme seng som faren... hva synest dere egentlig om det når en gutt er 3.5år?????

ORIGINAL: Delia

Men egen seng har han ikke, så må sove i samme seng som faren... hva synest dere egentlig om det når en gutt er 3.5år?????

det er vel ok? flere her inne som deler seng med barna mer eller mindre hver dag[8|]

Jeg er veldig i mo samsoving og synes de er en dårlig uvane. Så jeg synes barnet bør ha egen seng.

Begge ungene her har hvert sitt soverom hos bf, men storesøster forlanger å sove i senga til pappa[:)]
Syns det er helt greit.

ORIGINAL: Black Beauty

det er vel ok? flere her inne som deler seng med barna mer eller mindre hver dag[8|]

Ehh.. fin smiley!!![;)] Jeg respekterer selvfølgelig det!!![:)] Men som Lonney er jeg egentlig imot samsoving så var ute etter hva dere mente her inne... Jeg kan uansett ikke tvinge han til noe, men har tenkt å si noe snart da gutten er stor nå føler jeg. Ikke minst handler det om at han krever en del for å sove om natten og da er rutinen med kos hos pappa ikke særlig for nattesøvnen hos mor alltid...

Pustle: Her vil egentlig mini sove med meg og, men verken han eller meg sover noe særlig godt om natten og jeg personlig har tro på at min gutt trenger faste rutiner i egen seng!![:)] Bare lurte på om jeg var alene om den tanken![;)]

Å ha tryggheten i å dele seng med den forelderen man sover minst hos er jo ikke nødvendigvis galt. Det er gjerne hjemlengsel og litt av hvert inni en så liten kropp som det er snakk om her.

Men å la ungen sovne foran tv mens alle er der i stua... Nei... Hva er galt i at en på femten har et lite barn sovende på rommet noen få dager i mnd da?

Back
Topp