Eget rom, hører barnet?

Majah.

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberbarna 2021
Pga det kommer en lillebror i overkant av 3mnd så blir vi nødt og flytte lillemor over på eget rom snart, noe jeg ikke helt føler meg trygg på… Nå sover hun i egen sprinkelseng helt ved siden av min seng.
Hun virker lite avhengig av meg om natten, så tror hun vil sove bedre på eget rom mtp støy og kjøligere.. men det er så helt forferdelig skummelt synes jeg…
Hun våkner og klapper og babler på natt når hun skal ha flaske, og om morgenen, så er redd hun vil gi så lite lyd fra seg at hun blir og sitte der våken alene, eller at jeg ikke skal høre hun igjennom babycallen.
Soverommet hennes er helt ved siden av våres da..

Noen andre med mye bekymring som har klart seg?:hilarious:
Har dere opplevd og ikke høre baby?
Og lar dere babycallen stå i laderen igjennom hele natta? Tenker på brann da..

Mulig jeg har blitt helt overhysterisk nå, men jeg kan til tider sove litt tungt pga utmattelse:facepalm:
 
Her kommer neste i januar og vi har flyttet minsten på eget rom. Han har også rom rett ved siden av oss. Var nervøs i starten, syns det var litt tidlig. Men det har gått veldig greit. Har på babycall som er opplada før natta så hører han dersom han våkner og vi har av og til døren litt åpen.
 
Her kommer neste i januar og vi har flyttet minsten på eget rom. Han har også rom rett ved siden av oss. Var nervøs i starten, syns det var litt tidlig. Men det har gått veldig greit. Har på babycall som er opplada før natta så hører han dersom han våkner og vi har av og til døren litt åpen.

Tenker også det går seg nok fort til, de skal jo ligge nok så sikkert i en sprinkelseng…
Er nok bare og få det unnagjordt som er det værste:facepalm::sorry:
 
Lillemor sover på eget rom, og har gjort det en stund:) hu sov my bedre på eget rom. Her ligger hu rett over gangen, men jeg har fremdeles babycall som sikkerhet- men hører henne godt uten! Fra å våkne flere ganger om natta på vårt rom, sover hun nå nesten hele natten gjennom:)
 
Back
Topp