eget forum ticket ?

MammatilAsk

Glad i forumet
her vi noe forum ticket om det heter det. sånn som sier hvilket forum vi tilhører. med bilde av en baby eller noe på? 

MammatilAsk skrev:
her vi noe forum ticket om det heter det. sånn som sier hvilket forum vi tilhører. med bilde av en baby eller noe på? 

Det hadde vært stilig:)

Jeg laget dette bildet (Hvis det vår sånn bilde du mener?) til den konkurransen som var i vår. Det er bare å ta i bruk det, hvis folk liker det i alle fall.

Den var veldig fin Caffa. Men hvordan får man brukt den i signaturen sin? Må jeg lagre bildet? Eller lagre bildeadressen?

takk ja det var sånn jeg tenkte på.. da skal jeg få lagt inn det i signaturen. var kjempe fint. 

Den var kjempefin =) 

Knøttebærer skrev:
Den var fin:) Er det greit om jeg tar den i bruk også? Om jeg får det til da

Alle som vil må bare ta den i bruk :) Lagre bildet på pcen din (høyreklikk og lagre), så laster du den opp på profilen din under "signatur" eller noe sånt. Der finner du sånn bilde-ikon på verktøylinja og velger bildet og laster opp. Anbefaler å endre størrelsen innpå der. Så blir den ikke så stor ;) 
Eventuelt kan du laste ned den jeg har i min signatur - den er allerede litt mindre :)

Caffa skrev:

Knøttebærer skrev:
Den var fin:) Er det greit om jeg tar den i bruk også? Om jeg får det til da

Alle som vil må bare ta den i bruk :) Lagre bildet på pcen din (høyreklikk og lagre), så laster du den opp på profilen din under "signatur" eller noe sånt. Der finner du sånn bilde-ikon på verktøylinja og velger bildet og laster opp. Anbefaler å endre størrelsen innpå der. Så blir den ikke så stor ;) 
Eventuelt kan du laste ned den jeg har i min signatur - den er allerede litt mindre :)

Supert:) Da skal jeg gjøre det:) Takk for hjelpen:)

Back
Topp