egentlig verdens minste problem, men stort nok..

Melines

Gift med forumet
øhhhh....*knis*.... Jeg lurer på hvordan jeg skal få klippet tåneglene mine!! Får meg ikke helt til å spørre noen om hjelp, så jeg vurdere nå og stikke og få meg pedikyr for jeg får ikke til å klippe tåneglene mine uten at jeg blir blå i ansiktet av å bøye meg[:o] Hvordan i all verden løser dere dette???

jeg begynner og å slite med det.. så tenkte og spørr mamma når henne kommer på besøk i påsken.. ellers så blir det vell sambo som må trå til etter hvert..

ORIGINAL: nate85

Jeg bruker å sette en fot av gangen på doringen, slik at jeg når ned[8D] Jeg har bestemt at når det nærmer seg vår enda litt mer, skal jeg til fotterapeut å få klippet negler og bli litt dullet med. Særisøt, det er noe av det beste jeg har vært med på sist jeg var der[:D]

Utrolig god ide! Det skal jeg gjøre før sandalene melder sin ankomst![:)]

Klarer meg selv foreløpig, men husker jeg måtte spørre mannen min om tånegleklipp på slutten sist jeg var gravid[:)]

Løfter foten opp å dolokket, og klipper så mange jeg klarer, før jeg retter meg opp og tar en pause, funker fint enda, gjorde det helt til slutten sist også, gjør det samme når jeg shaver legger[:)]

Ser ut som om at det må bli en time hos fotpleie her.. fikser ikke helt tanken på at noen skal drive på med beina mine siden jeg ikke hadde klart å gjøre det for noen andre[8|] men hos de som jobber med sånt så går det greit[:)]

akkurat legger og tånegler greier jeg å vedlikeholde, faktisk. sist gang også, enda jeg var svær som en flodhest. man får til det man vil:D

ORIGINAL: Laz

Nå har jeg ikke dette problemet selv enda så har ikke fått testa ut ulike metoder[:D] men hva med å sitte på rompa i indianerstilling så føttene er rett forran deg på golvet - funker det??
Får iallefall mer plass da enn ved å bøye seg fremover med løftet bein.

Funker veldig bra ja[:)] Funker godt å sitte i dusjen å barbere leggene også[:)]

Går det ikke å sitte på huk? Jeg tar bena opp i stedet for å bøye meg ned når jeg tar på sko f.eks. Jeg er heldig sånn sett, som har lange muskelfibre i lårene[:D]. Får begge bena bak hodet om så skulle være, men å bøye meg ned nå..... Det er ikke bare bare. Sliter litt med å barbere "der nede" ja, så jeg tyr til kremform heller enn høvel nå. 

Back
Topp