Egentlig veldig klar for å være ferdig nå.....

lille persille :)

Blir kjent med forumet
Kjenner jeg er veldig klar for å få dette overstått... Missforstå meg rett, synes det er koselig å være gravid, og elsker å kjenne bevegelse. Men alle de andre plagene og "vondtene" kunne jeg godt vært foruten.... Sånn som i dag foreksempel- FANTASTISK høstvær med deilig temperatur. Har kjempe lyst til å ut å gå en lang deilig tur- men bekkenet bestemmer for tiden, og det sier NEI...:( GLEDER meg til jeg kan legge vår datter i vogna, og ut å trille og kose oss. :D
Og at jeg kan bli menneske igjen! Og at jeg kan gi kjæresten den oppmerksomheten han fortjener, for han har virkelig vært helt fantastisk gjennom svangerskapet. Har ikke blitt noe særlig "på han" heller i det siste, for å si det sånn... hehe

Er midt i min 29ènde uke, og teller ned til termin... SNART ensiffret uke-antall igjen :)

Ha en deilig søndag alle dere andre!

Skjønner godt hva du mener. Og det er å lov å tenke slik :) Selv så begynner jeg å grue meg veldig til både fødsel og tiden etter. Har 2 hunder her så blir spennede på se dems reaksjon på at det kommer en baby i hus. Men satser på at jeg setter meg fort inn i rutimer :)

Stor klem og masser av sympati!

Her har eg bestemt at knøttet ikkje får lov til å komma før etter termin - har altfor mykje som skal vera gjort før ho kjem! Byrjar å få det meste av store ting på plass, men treng framleis litt tid til å bli mentalt klar for at det snart er eit heilt nytt menneske her.

Gler meg! Men har forstått at det er ein god grunn til at det tar 9mnd å laga ein ny person

Jeg er møkk lei!! Vil for alt i verden ikke føde for tidlig, men syns 40 uker er leeeenge. Veldig lenge.

Enig med deg.. ! Sliter med masse plager og ingen energi her også... Prøver å skrive en oppgave men klarer ikke komme i gang fordi jeg er såå sliten.. Masse god bedring og klem til deg !

Gru-gleder meg eg...
gruer meg litt til det er over også, siden dette sikkert er siste gangen eg er gravid..
men gu kor deilig det skal vere å finne i god stilling igjen, slippe halsbrann, slippe bekkensmerter og kunne kose masse meir med jenta eg har, som eg ikkje kan bære så masse på lenger.

som om jeg skulle skrevet det selv...

åh, jeg gleder meg til februar, jeg også. blir godt å begynne på permisjonen istedetfor å være sykemeldt og ha diverse graviditetsplager!

Enig med dere, jeg er også lei.. ! Vil bare ha henne ut å kose kjempemasse. 

Synes tiden går fort. Men vil gjerne ha ut den lille prinsen å kose med han nå jeg også:) Blit litt utolmodig mot slutten:P

Back
Topp