lille persille :)
Blir kjent med forumet
Kjenner jeg er veldig klar for å få dette overstått... Missforstå meg rett, synes det er koselig å være gravid, og elsker å kjenne bevegelse. Men alle de andre plagene og "vondtene" kunne jeg godt vært foruten.... Sånn som i dag foreksempel- FANTASTISK høstvær med deilig temperatur. Har kjempe lyst til å ut å gå en lang deilig tur- men bekkenet bestemmer for tiden, og det sier NEI...:( GLEDER meg til jeg kan legge vår datter i vogna, og ut å trille og kose oss. :D
Og at jeg kan bli menneske igjen! Og at jeg kan gi kjæresten den oppmerksomheten han fortjener, for han har virkelig vært helt fantastisk gjennom svangerskapet. Har ikke blitt noe særlig "på han" heller i det siste, for å si det sånn... hehe
Er midt i min 29ènde uke, og teller ned til termin... SNART ensiffret uke-antall igjen :)
Ha en deilig søndag alle dere andre!
Og at jeg kan bli menneske igjen! Og at jeg kan gi kjæresten den oppmerksomheten han fortjener, for han har virkelig vært helt fantastisk gjennom svangerskapet. Har ikke blitt noe særlig "på han" heller i det siste, for å si det sånn... hehe
Er midt i min 29ènde uke, og teller ned til termin... SNART ensiffret uke-antall igjen :)
Ha en deilig søndag alle dere andre!